mielenterveyspalsta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Olin entisessä elämässäni...

3 posters

Siirry alas

Olin entisessä elämässäni... Empty Olin entisessä elämässäni...

Viesti  gada Su Tammi 03, 2010 12:34 pm

Niin kuka/mikä/mitä? Minkälainen ja -maalainen, miltä vuosisadalta? Nainen, mies vai jopa kasvi tai eläin, esim. yksisoluinen tohvelieläin?

Itse luulen olleeni viimeksi kalastajan vaimo. Kalastajat vetävät puoleensa. Silakkamarkkinoille lähden osaltaan katselemaan komeita kalastajia, joilla parkkiintuneet miehen kourat. Toki tykkään silakastakin.. Vuosisataa en osaa sanoa, mutta toisaalta, kummatkin mummoni suvut ovat tulleet Pohjois-Norjasta, joten sekin voi vaikuttaa. Suvun miehet olleet kalastajia/metsästäjiä/karhunkaatajia. Tämmöinen sivistymätön metsäläinen siis.

Tätä ennen olen kenties ollut amatsoni tai siis naissoturi. Tämäkin viittaa tuohon suvun historiaan. Jännää on se, että olen tiennyt sukuni historiasta vasta sen jälkeen, kun olen ollut (en niin tosissaan) varma, mitä olen ollut ennen.

Jokainen voi siis kertoa itsestään leikkimielisesti, yritetään nyt vielä pitää hauskaa tämä viikko.. Jee.

Tämän mietinnän laitoin ensin tuonne entiselle vara-tukarille, mutta jos osa kirjoittajista on bännissä, niin laitetaan nyt tänne toiveikkaasti.

gada

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Olin entisessä elämässäni... Empty Vs: Olin entisessä elämässäni...

Viesti  Admin Su Tammi 03, 2010 3:26 pm

Tervetuloa foorumille gada Smile

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 131
Join date : 02.01.2010

https://tukari2.palstahaku.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Olin entisessä elämässäni... Empty Vs: Olin entisessä elämässäni...

Viesti  Kelju Su Tammi 03, 2010 10:44 pm

Telkkarista katselin tänään pienen pätkän dokumetista, jossa etsittiin uudelleensyntynyttä lamaa. Ei ollut Dalain Lama, mutta joku muu lama. Löytyi pieni poika, joka osasi valita oikeat esineet. Pojan pää ajeltiin puliksi ja vanhemmat luovuttivat hänet kaksivuotiaana luostariin. Vähän tuntui ikävältä, kun poika itki äitinsä perään, kun vanhemmat jättivät hänet luostariin.

Tuossa se ohjelma näyttää olevan, jos jotain kiinnostaa.

http://ohjelma.yle.fi/ohjelmat/5315
Kelju
Kelju

Viestien lukumäärä : 150
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Olin entisessä elämässäni... Empty Vs: Olin entisessä elämässäni...

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa