mielenterveyspalsta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Oon ip-bännissä helun foorumilla

5 posters

Siirry alas

Oon ip-bännissä helun foorumilla Empty Oon ip-bännissä helun foorumilla

Viesti  Tris Ma Tammi 18, 2010 10:53 pm

Reilua ja kivaa, kiitos.

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oon ip-bännissä helun foorumilla Empty Vs: Oon ip-bännissä helun foorumilla

Viesti  Raatelulammas Ti Tammi 19, 2010 12:04 am

Niin minustakin. Smile Semmosta haistattelua ja solvauksia olet ryöpynnyt ihan vain mm. Mirrille, Kyllästyneelle ja Keljulle, että jo on aikakin... Ja naiselle, jonka väkivaltainen skitsofrenikko-mies ensin katosi yhteisestä kodista, ja löytyi myöhemmin kuolleena metsästä - tokaisit että mitäs siinä vingut, mee hoitoon. (Naisella oli jo hoitokontakti.) Erästäkin foorumilaista (jolla myöskin raskas elämäntilanne) haukuit päiväkirjassasi siellä pseudo-intellektuelliksi jne. Ja sitten bännistä huolimatta kirjoittelit kyseiselle foorumille... Jotta niin. So you.

Raatelulammas

Viestien lukumäärä : 25
Join date : 10.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oon ip-bännissä helun foorumilla Empty Vs: Oon ip-bännissä helun foorumilla

Viesti  Tris Ti Tammi 19, 2010 1:17 am

Mielipiteet ovat kai oikeutettuja mt-foorumeillakin? Minusta on outoa että kirjoitteluni oli ok (ei viestejä juuri poistettu, pari pikabänniä mutta ei edes varoituksia) ja sitten yhtäkkiä kun ylin ylläpito tuli paikalle minut todettiinkin palstakelvottomaksi ilman selityksiä tai mitään. Olin juuri ollut viikon joululomalla ja kirjoitellut palstalle tuskin mitään. Kun helulta utelin olenko tehnyt jotain väärää ja toivoisiko hän minulta toisenlaista käytästä tms hän vaan väisti kysymyksen ja sanoi että pääsen palstalle kun yleiseen keskusteluun saadaan mode.

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oon ip-bännissä helun foorumilla Empty Vs: Oon ip-bännissä helun foorumilla

Viesti  Raatelulammas Ti Tammi 19, 2010 12:06 pm

Niin kauan kun et hiffaa käytöksesi olevan sääntöjen vastaista, lienee kaikkien parhaaksi että pysyt bännissä.

Raatelulammas

Viestien lukumäärä : 25
Join date : 10.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oon ip-bännissä helun foorumilla Empty Vs: Oon ip-bännissä helun foorumilla

Viesti  SL Ti Tammi 19, 2010 4:17 pm

Raatelulammas kirjoitti:Niin kauan kun et hiffaa käytöksesi olevan sääntöjen vastaista, lienee kaikkien parhaaksi että pysyt bännissä.
- Sanoo raatelija Raatelulammas. Mad

SL

Viestien lukumäärä : 24
Join date : 11.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oon ip-bännissä helun foorumilla Empty Vs: Oon ip-bännissä helun foorumilla

Viesti  Raatelulammas Ti Tammi 19, 2010 4:21 pm

Stuart Little, sinä olet lojaali ihminen, mutta ehkä Trisse ei ihan ansaitse kaltaistasi tukijaa. Onhan Trisse itsekin sanonut että ei kauheasti välitä olla keskusteluissa kanssasi, vai mites se menikään... On olemassa ihan oikeasti vertaistukijaa tarvitsevia ihmisiä, jotka ovat todella valmiit paitsi ottamaan myös antamaan, avaralla ja hyväntahtoisella asenteella...

Raatelulammas

Viestien lukumäärä : 25
Join date : 10.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oon ip-bännissä helun foorumilla Empty Vs: Oon ip-bännissä helun foorumilla

Viesti  SL Ti Tammi 19, 2010 5:44 pm

Raatelulammas kirjoitti:Stuart Little, sinä olet lojaali ihminen, mutta ehkä Trisse ei ihan ansaitse kaltaistasi tukijaa. Onhan Trisse itsekin sanonut että ei kauheasti välitä olla keskusteluissa kanssasi, vai mites se menikään... On olemassa ihan oikeasti vertaistukijaa tarvitsevia ihmisiä, jotka ovat todella valmiit paitsi ottamaan myös antamaan, avaralla ja hyväntahtoisella asenteella...

Ai että vähän niin kuin hammas hampaasta ja silmä silmästä?

Voi kuule, en minä noihin leiskauksiin paljon perusta. Trisse on saanut sanoa vaikka mitä ja saa sanoa jatkossakin - ja niin sanoo muuten murkkuikäinen poikanikin eikä se vähennä yhtään rakkauttani häneen.

Sana on vapaa, ja kirjoittavat ihmiset ajattelevat näistä vähän eri lailla. Sanat ovat vain sanoja...

Vain jonkun hazardimaisen ylilyönnin kohdalla ajattelee, että ne sanat olisi pitänyt jättää sanomatta, että överiksi meni.


Viimeinen muokkaaja, Stuart Little pvm Pe Helmi 19, 2010 4:57 pm, muokattu 1 kertaa

SL

Viestien lukumäärä : 24
Join date : 11.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oon ip-bännissä helun foorumilla Empty Vs: Oon ip-bännissä helun foorumilla

Viesti  SL Ti Tammi 19, 2010 6:04 pm

---


Viimeinen muokkaaja, Stuart Little pvm To Tammi 21, 2010 1:08 am, muokattu 1 kertaa

SL

Viestien lukumäärä : 24
Join date : 11.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oon ip-bännissä helun foorumilla Empty Vs: Oon ip-bännissä helun foorumilla

Viesti  SL Ti Tammi 19, 2010 6:09 pm

2. jk. Olisi kyllä mukavaa tavata toisemme. Näkisit, mikä pieni, kiltti nössö minäkin luonnossa olen. Surprised

SL

Viestien lukumäärä : 24
Join date : 11.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oon ip-bännissä helun foorumilla Empty Vs: Oon ip-bännissä helun foorumilla

Viesti  Tris Ti Tammi 19, 2010 10:12 pm

Ehkäpä on tosiaan ihan hyvä olla hetki pois foorumeilta. Rakensin itselleni sellaisen upean lukujärjestyksen seinälle jossa on kaikki tapahtumat, luennot, ilmaisjutut mitä kunakin päivänä tapahtuu, tein hienon lihamurekkeen, siivosin, järjestelin huutonetin postituksia ja etsin myymiäni kirjoja ja soittelin yli kymmenen puhelua asioista ja yhden ystävälleni ja olin täysityöllistetty koko päivän vaikken edes käynyt ulkona. Ja olin hyvällä mielellä. Palstalla mielialani oli tosiaan lähes aina kiukkuinen. Minua ärsytti ja katkeroitti eniten Kyllästynyt ja hyvänä kakkosena ja joskus ykkössijallekin pääsevä Luukkonen omalla puolueellisuudellaan, epäreiluudellaan ja sokeudellaan. Kolmosena oli Kelju ajoittaisella uskomattomalla tökeryydellään, tietämättömyydellään ja moukkamaisuudellaan. Tahattomasti kyllä mutta silti tuota kaikkea. Kolmiokuvio josta en pääse eroon ja lakkaa reagoimasta.

Etsin nyt puuhaa muualta ja annan tilanteen rauhoittua. Joskus viikon kuluttua pyydän lukuoikeuksiani takaisin. Mielestäni ansaitsen ne viimeistään silloin.

Kiva stuart little kun ymmärrät minua ja ajoittaista ärtyvyyttäni. Nyt pitää postata tämä viesti ennen kuin kone tilttaa...

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oon ip-bännissä helun foorumilla Empty Vs: Oon ip-bännissä helun foorumilla

Viesti  Tris Ti Tammi 19, 2010 10:30 pm

Luin nyt vasta tuon tietokoneosion. Minä en ymmärrä tietokoneista mitään tai tiedä monta gigaa tms pitää olla. Kysyn aina asiaa serkultani, ystävältäni ja eksältäni joilla on kaikilla tkk-tausta Smile Tarvisin koneen joka ei tilttaa, jolla voi kuunnella youtubea, pelata joitain pelejä ja joka toimii nopeasti ja vaivattomasti. Muistia ei tarvi olla varmaan kauheasti eikä näytönohjaimen huippu. Mieluiten käyttöjärjestelmänä kuitenkin xp tai vista.

Tietokoneeni on nyt ilmaishuollossa. Jos kyse on näytönohjaimesta niin ne eivät maksa kuin korkeintaan kymmenen-kakskyt euroa koska tuohon ei saa kuulemma uutta näytönohjainta. Koska näytönohjain on integroituna koneeseen on kuitenkin riski ettei se hyväksy uutta ulkoista näytönohjainta eikä konetta kai sitten voi korjata. Toivotaan parasta.

Kiitos tarjouksestasi Stuart little mutta etkö itse tarvi konettasi kun sinulla on kaikki tiedostot ja muut siinä? Harkitaan vaan asiaa jos siltä tuntuu. Ja voin ihan muutenkin lähteä vaikka kahville kanssasi, olisi ihan mielenkiintoista Smile Tosi elämässä olen varsin kiltti, melko hiljainen ja asiallinen.

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oon ip-bännissä helun foorumilla Empty Vs: Oon ip-bännissä helun foorumilla

Viesti  Kelju Ti Tammi 19, 2010 10:56 pm

Mix sä mollaat Keljua? Sad
Kelju
Kelju

Viestien lukumäärä : 150
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oon ip-bännissä helun foorumilla Empty Vs: Oon ip-bännissä helun foorumilla

Viesti  Tris Ti Tammi 19, 2010 11:21 pm

Jotenkin osaat aina ärsyttää ja sanoa väärin confused Olen pahoillani mutta kommunikaatiomme näyttää päättyvän usein siihen että ärryn sinuun. Olet tosi kiltti ja minulla on paha mieli tuosta mutta tuo on tosiasia enkä tiedä mikä saisi tilanteen muuttumaan...

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oon ip-bännissä helun foorumilla Empty Vs: Oon ip-bännissä helun foorumilla

Viesti  Tris Ti Tammi 19, 2010 11:23 pm

Sovitaan että seuraavan kerran kun niin tapahtuu niin yritän selittää mistä ja miksi ärryin. Jos en muista niin muistuta. Tilanne voi muuttua jos selitän tilanteita, yrität olla vastedes kommentoimatta siten että ärsytät ja minä yritän hillitä itseäni.

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oon ip-bännissä helun foorumilla Empty Vs: Oon ip-bännissä helun foorumilla

Viesti  SL Ke Tammi 20, 2010 2:09 am

Tris kirjoitti:Tilanne voi muuttua jos selitän tilanteita, yrität olla vastedes kommentoimatta siten että ärsytät ja minä yritän hillitä itseäni.

Yleensä toi ei suutuspäissään toimi. Kiukkuinen ihminen ei selittele yhtään mitään. Suspect

*

Minulle on vähitellen kehittynyt näistä asioista ihan omanlainen käsitys.

Kysymys on aitoudesta eikä aito ihminen teeskentele - ja kun ei teeskentele, seurauksena on monenlaisia ongelmia.

Se hinta on kuitenkin maksettava, jos haluaa olla aito. Esimerkiksi kirjoittaminen ilman aitoutta ja totuutta tuottaa vain tökerön lopputuloksen.

*

Olen joutunut ajattelemaan näitä asioita niin paljon kai siksi, että lähelläni on Luojan kiitos ollut aitoja ihmisiä.

- Olen miettinyt myös sitä, kun sanotaan, ettei totuudenpuhujalla ole yösijaa...

Miten totta se voikaan olla, mutta sekin on vain hyväksyttävä.

Vahvat persoonat potkitaan aina ulos - ja sitten on vain perustettava oma maja jonnekin ja kestettävä yksinäisyyttä.

Omalla kohdallani olen hyväksynyt tämän jo kauan sitten enkä muuta enää odotakaan.


Viimeinen muokkaaja, Stuart Little pvm To Tammi 21, 2010 1:09 am, muokattu 1 kertaa

SL

Viestien lukumäärä : 24
Join date : 11.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oon ip-bännissä helun foorumilla Empty Vs: Oon ip-bännissä helun foorumilla

Viesti  Kelju Ke Tammi 20, 2010 8:09 am

Yritän olla ärsyttämättä. Toisaalta minulla on aika paksu nahka, joten en loukkaannu helposti.
Kelju
Kelju

Viestien lukumäärä : 150
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oon ip-bännissä helun foorumilla Empty Vs: Oon ip-bännissä helun foorumilla

Viesti  SL Ke Tammi 20, 2010 4:05 pm

Puhutaan tietokoneesta sitten myöhemmin, jahka nähdään kuinka käy.

- Pidä ajantasalla...

SL

Viestien lukumäärä : 24
Join date : 11.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oon ip-bännissä helun foorumilla Empty Vs: Oon ip-bännissä helun foorumilla

Viesti  Tris Ke Tammi 20, 2010 4:59 pm

Jep. Ilmoitin työvalmennukseen että oon tänään kipeä (kuulostinkin kuulemma kovasti siltä sillä aamuisin mulla on ääni maassa ennen kahvia ja raakuin minkä keuhkoista lähti) enkä kehtaa soittaa samaan paikkaan ja kysyä tietokoneesta. Huomenna iltapäivästä voin jo soittaa ja kysellä minkä vian ovat siinä paikallistaneet.

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oon ip-bännissä helun foorumilla Empty Vs: Oon ip-bännissä helun foorumilla

Viesti  SL Su Tammi 24, 2010 3:40 pm

Miten tietokoneesi kanssa kävi, tiedätkö jo.

SL

Viestien lukumäärä : 24
Join date : 11.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oon ip-bännissä helun foorumilla Empty Vs: Oon ip-bännissä helun foorumilla

Viesti  Tris Ma Tammi 25, 2010 12:29 am

Se on luultavasti näytönohjain. Atk-tyyppi avasi koneen ja sanoi näytönohjaimen näyttäneen huonokuntoiselta. Neuvoi minua ostamaan Uusix-verstaalta uuden. Se on auki vain kahteen iltapäivällä joten huomenna on aikainen herätys...

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oon ip-bännissä helun foorumilla Empty Vs: Oon ip-bännissä helun foorumilla

Viesti  jataki Ma Tammi 25, 2010 4:05 pm

minkälainen vika siinä ilmenee

jataki

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oon ip-bännissä helun foorumilla Empty Vs: Oon ip-bännissä helun foorumilla

Viesti  Tris Ma Tammi 25, 2010 11:12 pm

Se ei mene päälle lainkaan. Herjaa konnektion puutteesta jotain.

PItää taas huomenna häiriköidä sitä atk-tyyppiä kun koneeni sentään on siellä bounce

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oon ip-bännissä helun foorumilla Empty Vs: Oon ip-bännissä helun foorumilla

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa