mielenterveyspalsta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Miksi minua vainotaan?!

+5
Raatelulammas
tapio p
Insignia
Kelju
Tris
9 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Kyllästynyt Ti Tammi 26, 2010 10:29 am

Stuart Little kirjoitti:Tuosta olemme hiukan eri mieltä. Kaiken lisäksi Trissen ulosanti päihittää Sinut 10/4 niin taiteellisesti, rehellisesti kuin muutoinkin.

Esimerkiksi Trissen blogin lukeminen on mukavaa, kun taas itse et pysty muuta kuin haastamaan riitaa ja olemaan koko ajan toisen kimpussa.

Täälläkin oli ihan harmonista niin kauan kuin olit lomalla poissa.

En ihmettele vaikka sinä olisitkin "eri mieltä", olethan itse "kunnostautunut" nettihäirikkönä useilla palstoilla - joten Tristanin peesaaminen on sinulle luontevaa.

Ja tuo Tristanin blogi on täynnä samaa itsesäälin kyllästämää vinkunaa siitä kuinka Tristan-parkaa kohdellaan väärin aina silloin jos joku edes yrittää puuttua tuohon hänen harjoittamaansa solvaamiseen, häiriköintiin ja nettikiusaamiseen.

Lisäys:
Jos tuo sinun mainostamasi "harmonia" rikkoutuu siitä, että joku ottaa puheeksi Tristanin harjoittaman häiriköinnin, solvaamisen ja nettikiusaamisen niin eipä siinä ainakaan vahinkoa pääse syntymään. Paljon pahempaa jälkeä syntyy siitä, että vuodesta toiseen (niin kuin moni muukin) katsoo Tristanin tekemää tuhoa läpi sormiensa.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  outsider Ti Tammi 26, 2010 11:26 am

Vuosia näitä palstoja silloin tällöin seuranneena ei voi muuta kuin ihmetellä Kyllästyneen levynpyöritystä. En ole ikinä tavannut tuollaista persoonaa live-elämässä, onneksi.

Pata kattilaa soimaa, kai sen pitäisi olla surullista mutta en tiedä voiko kukaan välttyä samanaikaiselta ironian tunteelta?

outsider

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 26.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Kyllästynyt Ti Tammi 26, 2010 11:34 am

outsider kirjoitti:Vuosia näitä palstoja silloin tällöin seuranneena ei voi muuta kuin ihmetellä Kyllästyneen levynpyöritystä. En ole ikinä tavannut tuollaista persoonaa live-elämässä, onneksi.

Pata kattilaa soimaa, kai sen pitäisi olla surullista mutta en tiedä voiko kukaan välttyä samanaikaiselta ironian tunteelta?
Ihmettele pois vain, ei siitä mitään vahinkoa ole.

Minä puolestani ihmettelen sitä, että on ilmeisesti olemassa useita sinun kaltaisiasi puskasta ampuvia nettihäiriköitä jotka vuodesta toiseen heittelevät syytöksiä (pata kattilaa soimaa) ilman minkäänlaisia omantunnontuskia niiden perusteettomuudesta ja haitallisuudesta.

Sanopa siis "outsider" ketä minä muka olen solvannut haisevapilluiseksi huoraksi?
Ellet pysty syytöksiäsi perustelemaan, ole niin ystävällinen ja mene katsomaan peilistä miltä nettihäirikkö ja -kiusaaja näyttää.


Viimeinen muokkaaja, Kyllästynyt pvm Ti Tammi 26, 2010 11:35 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Typo)

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  outsider Ti Tammi 26, 2010 12:21 pm

Sinua varmaan Kyllästynyt olisi helpompi ymmärtää mikäli joskus toisit esille jonkinlaista tajua omasta käyttäytäytymiestäsi. Luulen, että jatkuva hyökkäävyytesi ja kykenemättömyytesi nähdä omaa toimintaasi herättää muissa kirjoittajissa ärtymystä. Toki toimit omien rajoitteidesi uhrina ja varmasti olet tosiasiallisestikin ollut uhri elämässäsi, mutta tällaisessa ympäristössä muut väsyvät toimintaasi. Se taas johtaa lukuisilla palstoilla toimintasi rajoittamiseen, minkä sinä taas koet uhrin roolista käsin ja kierre on saanut jälleen vettä myllyynsä.

Itse en ole palstojen "vakkarikävijä" enkä muutoinkaan netissä siinä määrin aikaani viettävä, että jaksaisin provosoitua sinusta, mutta persoonana olet kyllä hämmentävä. On vaikeaa käsittää ettei yksilö jolla on selkeästi myös älyllistä kapasiteettia kykene lainkaan itsereflektioon tai hahmottamaan merkistyssuhteita ja kokonaisuuksia. Persoonan ongelmia ei turhaan sanota kaikkein vaikeahoitoisimmiksi ja eniten hoidollisia sekä terapeuttisia kompromisseja vaativiksi.

Luultavasti loputon jankutus kuitenkin palvelee sinua melko kiitettävästi (?) olet kaiketi tehnyt sitä jo vuosia ennen kuin minä olen ensimmäisiin ketjuihisi törmännyt (muistaakseni 07). Onnea valitsemallasi tiellä, se tuollaisenaan tuskin ainakaan helpottuu.

Tässä kerran nyt nikin luomiseen vaivauduttuani todettakoon samaan syssyyn, että tuskin sinäkään Tris ihan tosissasi kuitenkaan omaa banniasi ihmettelet(?) Kärsi sanktiosi ja korjaa käyttäytymistäsi yhteisökelpoiseksi, esim. päihtyneenä kirjoittelu ei varmaan koskaan ole tuonut sinulle mitään muuta kuin onglmia -miksi siis sitä jatkaa?

Kevään odotusta kaikille!

outsider

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 26.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Kyllästynyt Ti Tammi 26, 2010 12:34 pm

outsider kirjoitti:Sinua varmaan Kyllästynyt olisi helpompi ymmärtää mikäli joskus toisit esille jonkinlaista tajua omasta käyttäytäytymiestäsi. Luulen, että jatkuva hyökkäävyytesi ja kykenemättömyytesi nähdä omaa toimintaasi herättää muissa kirjoittajissa ärtymystä. Toki toimit omien rajoitteidesi uhrina ja varmasti olet tosiasiallisestikin ollut uhri elämässäsi, mutta tällaisessa ympäristössä muut väsyvät toimintaasi. Se taas johtaa lukuisilla palstoilla toimintasi rajoittamiseen, minkä sinä taas koet uhrin roolista käsin ja kierre on saanut jälleen vettä myllyynsä.

Itse en ole palstojen "vakkarikävijä" enkä muutoinkaan netissä siinä määrin aikaani viettävä, että jaksaisin provosoitua sinusta, mutta persoonana olet kyllä hämmentävä. On vaikeaa käsittää ettei yksilö jolla on selkeästi myös älyllistä kapasiteettia kykene lainkaan itsereflektioon tai hahmottamaan merkistyssuhteita ja kokonaisuuksia. Persoonan ongelmia ei turhaan sanota kaikkein vaikeahoitoisimmiksi ja eniten hoidollisia sekä terapeuttisia kompromisseja vaativiksi.

Luultavasti loputon jankutus kuitenkin palvelee sinua melko kiitettävästi (?) olet kaiketi tehnyt sitä jo vuosia ennen kuin minä olen ensimmäisiin ketjuihisi törmännyt (muistaakseni 07). Onnea valitsemallasi tiellä, se tuollaisenaan tuskin ainakaan helpottuu.

Tässä kerran nyt nikin luomiseen vaivauduttuani todettakoon samaan syssyyn, että tuskin sinäkään Tris ihan tosissasi kuitenkaan omaa banniasi ihmettelet(?) Kärsi sanktiosi ja korjaa käyttäytymistäsi yhteisökelpoiseksi, esim. päihtyneenä kirjoittelu ei varmaan koskaan ole tuonut sinulle mitään muuta kuin onglmia -miksi siis sitä jatkaa?

Kevään odotusta kaikille!
Cool

Ja mikähän lienisi tuon suuren valaistumisen syy joka minun pitäisi "omasta käytöksestäni" löytää?

Hyökkäävyyteni on osaksi vastine (mm.) Tristanin vuosikausia harjoittamaan nettikiusaamiseen, osaksi näköharha ja tulkintavirhe.

Miksi siis minun toimintaani pitäisi "rajoittaa" - enhän tee juurikaan muuta kuin yritän puuttua siihen nettirääkkäämiseen jota Tristan (ym.) sekä täällä että muilla palstoilla harjoittaa? Pitäisikö Tristanin saada kiusata (muitakin kuin minua) rauhassa ja kenenkään siihen puuttumatta?
Ts. millä perusteilla luulet minun olevan kykenemätön itsereflektointiin, ja etkö vastaavasti itse kykene lainkaan hahmottamaan kuinka vahingollista ja tuhoisaa tuollainen nettikiusaajien peesaaminen tai nettihäiriköintiin, solvaamiseen ja kiusaamiseen puuttumattomuus kokonaisuutena on?

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Raatelulammas Ti Tammi 26, 2010 1:07 pm

Outsider, sinulta on ehkä jäänyt huomaamatta mm. sellaisia asioita, miten Kyllästynyt on etenkin aikanaan ihan auttanut Tristania Tristanin kysyessä neuvoja palstoilla. Miten häijysti ja ilman mitään provosointia Tristan kävi Kyllästyneen kimppuun, miten Tristan vuosien varrella yhä uudestaan ja uudestaan vähättelee harjoittamaansa kiusaamista, vääristelyä ja solvaamista, miten Tristan kerta kerran jälkeen myös valehtelee tapahtumien kulun suhteen ja hänen osuuttansa niissä. Samoin hän on menetellyt muittenkin kiusaamiensa ihmisten suhteen. Moni Tristanin uhriksi joutunut vain häipyy paikalta ja pyrkii välttämään kohtaamisia Trisin kanssa. Vaikenee ja katoaa, ja vähintään Tristan itse unohtaa heidät välittömästi.

Minä olen ihan samoilla linjoilla Kyllästyneen kanssa mitä tulee Tristaniin, mutta muut netissä kohtaamani ihmiset eivät minusta ole olleet niin laskelmoidun omahyväisen häijyjä ja kieroja, että kokisin heistä samanlaista mielipahaa kuin Tristanin tempauksista. Olen siis lähtökohtaisesti hyvinkin paksunahkainen ja salliva ihminen, mutta Tristania en voi käsittää. Oudosti Tristanillekin silti aina löytyy jostain päänsilittäjänsä. Ainakin joistain heistä, jotka ovat kohdanneet Tristanin IRL. Minusta se ei yhtään lievennä Tristanin harjoittamia häijyyksiä netissä, että hän on tosielämässä arka ja kiltti ihminen. Oikeastaan melkein päinvastoin.

Ja oletko huomannut miten Kyllästynyt on antanut tukea ja kannustusta lempeällä tavalla joillekin nimimerkeille näillä mielenterveys-saiteilla? Sinulla saattaa olla vähän yksipuolinen kuva Kyllästyneestä.

Raatelulammas

Viestien lukumäärä : 25
Join date : 10.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  SL Ti Tammi 26, 2010 1:23 pm

Raatelulammas kirjoitti:Outsider, sinulta on ehkä jäänyt huomaamatta mm. sellaisia asioita, miten Kyllästynyt on etenkin aikanaan ihan auttanut Tristania Tristanin kysyessä neuvoja palstoilla. Miten häijysti ja ilman mitään provosointia Tristan kävi Kyllästyneen kimppuun, miten Tristan vuosien varrella yhä uudestaan ja uudestaan vähättelee harjoittamaansa kiusaamista, vääristelyä ja solvaamista, miten Tristan kerta kerran jälkeen myös valehtelee tapahtumien kulun suhteen ja hänen osuuttansa niissä. Samoin hän on menetellyt muittenkin kiusaamiensa ihmisten suhteen. Moni Tristanin uhriksi joutunut vain häipyy paikalta ja pyrkii välttämään kohtaamisia Trisin kanssa. Vaikenee ja katoaa, ja vähintään Tristan itse unohtaa heidät välittömästi.

Minä olen ihan samoilla linjoilla Kyllästyneen kanssa mitä tulee Tristaniin, mutta muut netissä kohtaamani ihmiset eivät minusta ole olleet niin laskelmoidun omahyväisen häijyjä ja kieroja, että kokisin heistä samanlaista mielipahaa kuin Tristanin tempauksista. Olen siis lähtökohtaisesti hyvinkin paksunahkainen ja salliva ihminen, mutta Tristania en voi käsittää. Oudosti Tristanillekin silti aina löytyy jostain päänsilittäjänsä. Ainakin joistain heistä, jotka ovat kohdanneet Tristanin IRL. Minusta se ei yhtään lievennä Tristanin harjoittamia häijyyksiä netissä, että hän on tosielämässä arka ja kiltti ihminen. Oikeastaan melkein päinvastoin.

Ja oletko huomannut miten Kyllästynyt on antanut tukea ja kannustusta lempeällä tavalla joillekin nimimerkeille näillä mielenterveys-saiteilla? Sinulla saattaa olla vähän yksipuolinen kuva Kyllästyneestä.

Löysimme siis pyhimyksen, mutta näköjään pyhimyksetkin tekevät samaa syntiä kuin muutkin:

http://psykologia.forumandco.com/yleista-keskustelua-f2/janne-huoltaa-tukaria-t278-15.htm#3244

Lainaus ketjusta:

Ruusunen kirjoitti:
KooKoo kirjoitti:
Ruusunen kirjoitti:
KooKoo kirjoitti:
Ruusunen kirjoitti:
KooKoo kirjoitti:Et ole hirviö vaan lapsellinen ja itsekäs toisten kiusaamisesta nauttiva kusipää vain.

- Oooh! Oli napattava tämä talteen, että KooKoollekin (alias Kyllästyneelle) valkenisi, ettei hänkään sen kummoisempi ole ja nauttii maukkaista sanoista itsekin.

Edistystä KooKoo! Ei kaikki ole tarkoitettu kirjaimellisesti ottaakaan, varsinkaan kuvaannolliset sanat. Nimittelyähän se saivarrellusti ottaen on, mutta aika inhimillistä, ja sorruit siihen nyt itsekin.

Jk. Sorru toisenkin kerran, löysää pipoa... Nimmarina myös "Kyltsi" voisi olla paljon räväkämpi ja hauskempi. :)

Ota ihmeessä! Olen tuon saman asian sanonut ennenkin ja sanon vastakin, en ole mielipidettäni muuttanut niinä viitenä (vai kuutena?) vuotena jonka olen Tristanin "tuntenut".

- Selvensi paljon. Sinulla on siis oikeus nimitellä toisia, mutta puutut hanakasti toisten vastaavaan lipsahdukseen.

Olet siis jo vuosia kiusannut Trisseä nimittämällä häntä kusipääksi... Luurangot vain kopisevat kaapistasi ulos.


Ei, en ole vuosia kiusannut Tristania, enkä myöskään ole vuosien ajan nimitellyt häntä kusipääksi. Olen aiemmin sanonut häntä lapselliseksi, mutta kusipääksi nimittelyä en muistaakseni ole ennen edellistä viestiäni tehnyt.
Muistutan, että kuvaukseni "kusipää" on vastaus Tristanin Tukiasemalla esittämiin minulle osoittamiinsa "oksetus", "saatanan perskärpänen" jne. kuvauksiin.

Toki olen sitä mieltä ollut jo vuosien ajan, että Tristan nimenomaan on lapsellinen kusipää, mutta ääneen en tuota ole aiemmin - ainakaan noilla sanoilla - tuonut.

Talteen, talteen kaikki synti, ettei ylpistyisi...

Jk. Kuka "synnitön" se tuossa haukkuukaan jotakuta kusipääksi!

- Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin :(

SL

Viestien lukumäärä : 24
Join date : 11.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Kyllästynyt Ti Tammi 26, 2010 2:34 pm

Stuart Little kirjoitti:Hienoa, että pääset traumassasi eteenpäin sortumalla samaan syntiin.

Seuraavaksi toivottavasti huomaat, ettet ole itsekään sen kummoisempi (täydellisempi), jonka jälkeen voitkin keskittyä jo muihin asioihin kuin noihin iänikuisiin vanhoihin juttuihin.

- Tsemppiä Smile
En ole koskaan kuvitellutkaan olevani täydellinen tai muutenkaan virheetön.

Mikään "iänikuisen vanha juttu" Tristanin harjoittama nettikiusaaminen ei valitettavasti ole; viimeisimmästä tempauksesta ei ole vielä kahta viikkoakaan.

En voi olla ihmettelemättä Stuart Littlen ja hänen hengenheimolaistensa kuvitelmaa siitä, että Tristanin harjoittama nettikiusaaminen, häiriköinti sekä solvaaminen olisi jotenkin menettänyt merkityksensä sen mukaan kuinka kauan aikaa noista teoista on kulunut.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  SL Ti Tammi 26, 2010 2:47 pm

Vaikuttaa siltä, että Sinäkin olet pitkällä bännillä rinnakkaisfoorumista.

SL

Viestien lukumäärä : 24
Join date : 11.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Kyllästynyt Ti Tammi 26, 2010 2:55 pm

Stuart Little kirjoitti:Vaikuttaa siltä, että Sinäkin olet pitkällä bännillä rinnakkaisfoorumista.
Niinpä, vaikka en ole mitään kiellettyä, asiatonta tai netiketin vastaista kirjoittanut!

Eipä voi kehua Helun moderointia millään tavalla, ei hänen toimissaan ole logiikan hiventäkään.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Kelju Ti Tammi 26, 2010 3:42 pm

Palsta on vaisu ja väritön, kun olette bännissä. silent
Kelju
Kelju

Viestien lukumäärä : 150
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Admin Ti Tammi 26, 2010 6:18 pm

Kyllästýneen Trisseä kohtaan osoitettu "kusipää"-viesti poistettu ja Kyllästyneelle huomautus.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 131
Join date : 02.01.2010

https://tukari2.palstahaku.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Kyllästynyt Ti Tammi 26, 2010 7:21 pm

Admin kirjoitti:Kyllästýneen Trisseä kohtaan osoitettu "kusipää"-viesti poistettu ja Kyllästyneelle huomautus.
Et kuitenkaan poistanut Stuart Littlen valhetta jonka mukaan minä muka olisin "vuosikausia kiusannut Tristania..."???

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Kelju Ke Tammi 27, 2010 10:49 am

Nuo teidän toisillenne antamat "lempinimet" ovat varsin värikkäitä. Pitäisi oikein kerätä talteen.

Minulla on syntynyt käsitys, että olette siitä huolimatta hyviä ystäviä.
Kelju
Kelju

Viestien lukumäärä : 150
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Kyllästynyt Ke Tammi 27, 2010 11:23 am

Kelju kirjoitti:Nuo teidän toisillenne antamat "lempinimet" ovat varsin värikkäitä. Pitäisi oikein kerätä talteen.

Minulla on syntynyt käsitys, että olette siitä huolimatta hyviä ystäviä.
Käsityksesi on täysin väärä!

EN HALUAISI OLLA MISSÄÄN TEKEMISISSÄ TRISTANIN KANSSA!!!!


EIKÄ TRISTANIN SOLVAUKSISSA OLE KYSE MISTÄÄN "LEMPINIMISTÄ"!

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Raatelulammas Ke Tammi 27, 2010 11:44 am

Joko Herra Kojootti on hulvaton pilailija tai hävytön piruilija, tai vähän hukassa. alien Noo semmosta sattuu, ja usein, joskus pahastikin!

Raatelulammas

Viestien lukumäärä : 25
Join date : 10.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Kyllästynyt Ke Tammi 27, 2010 11:46 am

Raatelulammas kirjoitti:Joko Herra Kojootti on hulvaton pilailija tai hävytön piruilija, tai vähän hukassa. alien Noo semmosta sattuu, ja usein, joskus pahastikin!
Keljun "huumorintaju" iskee usein pahasti pieleen - kuten yllä.

Vaikea kuvitella mitään raivostuttavampaa ja loukkaavampaa vähättelevää väitettä kuin tuo Keljun käsitys siitä, että olisin nettikiusaajani ystävä!

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  SL Ke Tammi 27, 2010 11:53 am

Diagnoosini on - ollut jo kauan - että joltain puuttuu oma synnintunto kokonaan.

Mutta se on aika yleinen tauti nykyään, kun uskonnon merkitys on vähenemässä. Pitää itseään pulmusena ja on täysin sokea omalle toiminnalleen (ts. muissa on kaikki synti).

- Hakeutuu koko ajan rähjäämään toisen lähelle, muttei viitsi pysyä poissakaan; lausuu vain hurskastellen, ettei haluaisi olla toisen kanssa tekemisissäkään.

SL

Viestien lukumäärä : 24
Join date : 11.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Kelju Ke Tammi 27, 2010 12:02 pm

Kyllästynyt kirjoitti:
Raatelulammas kirjoitti:Joko Herra Kojootti on hulvaton pilailija tai hävytön piruilija, tai vähän hukassa. alien Noo semmosta sattuu, ja usein, joskus pahastikin!
Keljun "huumorintaju" iskee usein pahasti pieleen - kuten yllä.

Luultavasti kaikkea noita. Useimmiten pallo hukassa. Neutral


Kyllästynyt kirjoitti:Vaikea kuvitella mitään raivostuttavampaa ja loukkaavampaa vähättelevää väitettä kuin tuo Keljun käsitys siitä, että olisin nettikiusaajani ystävä!

Ei nyt ole tarkoitus loukata eikä vähätellä. Ainakin Tristan dikkaa sinua. Se on vähän niinkuin sisaruksilla, että tappelukaveri on hyvä olla olemassa. Miksi minua vainotaan?! - Sivu 2 U070
Kelju
Kelju

Viestien lukumäärä : 150
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Kyllästynyt Ke Tammi 27, 2010 12:17 pm

Stuart Little kirjoitti:Diagnoosini on - ollut jo kauan - että joltain puuttuu oma synnintunto kokonaan.

Mutta se on aika yleinen tauti nykyään, kun uskonnon merkitys on vähenemässä. Pitää itseään pulmusena ja on täysin sokea omalle toiminnalleen (ts. muissa on kaikki synti).

- Hakeutuu koko ajan rähjäämään toisen lähelle, muttei viitsi pysyä poissakaan; lausuu vain hurskastellen, ettei haluaisi olla toisen kanssa tekemisissäkään.
Itsestäsikö puhut?

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Kyllästynyt Ke Tammi 27, 2010 12:19 pm

Kelju kirjoitti:Ei nyt ole tarkoitus loukata eikä vähätellä. Ainakin Tristan dikkaa sinua. Se on vähän niinkuin sisaruksilla, että tappelukaveri on hyvä olla olemassa. Miksi minua vainotaan?! - Sivu 2 U070
Toivon, että Tristan lopettaisi "dikkaamisensa" (po. "diggaamisensa") - ja toivon myös ettet jatkossa vähättelisi yllä nähtyyn tapaan Tristanin harjoittamaa nettihäiriköintiä ja -kiusaamista.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Kelju Ke Tammi 27, 2010 5:54 pm

En minä niitä vähättele. Toivoisin vain, että pääsisitte sopuun.
Kelju
Kelju

Viestien lukumäärä : 150
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Kyllästynyt Ke Tammi 27, 2010 8:26 pm

Kelju kirjoitti:En minä niitä vähättele. Toivoisin vain, että pääsisitte sopuun.
Mikset yksinkertaisesti toivo, että Tristan ottaisi vastuun teoistaan?


Viimeinen muokkaaja, Kyllästynyt pvm Ke Tammi 27, 2010 8:27 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Typo)

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Tris Ke Tammi 27, 2010 8:49 pm

Raatelulammas kirjoitti: Moni (..) vain häipyy paikalta ja pyrkii välttämään kohtaamisia Trisin kanssa. Vaikenee ja katoaa, ja vähintään Tristan itse unohtaa heidät välittömästi.

Tämä osuus tekstissäsi oli varmaan ainakin ihan totta.

Sorry osallistumisen puutteeni tähän vääntöön. On ollut muuta puuhaa. Ja inspiraatiokin vääntöjen suhteen on ollut aivan hukassa pale

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Kyllästynyt Ke Tammi 27, 2010 9:39 pm

Tris kirjoitti:
Raatelulammas kirjoitti: Moni (..) vain häipyy paikalta ja pyrkii välttämään kohtaamisia Trisin kanssa. Vaikenee ja katoaa, ja vähintään Tristan itse unohtaa heidät välittömästi.

Tämä osuus tekstissäsi oli varmaan ainakin ihan totta...
Ensimmäinen askel eteenpäin voisi olla se, että sinä Tristan lopetat vinkumisen siitä, että sinut on muka syyttä bannattu.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! - Sivu 2 Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa