mielenterveyspalsta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sinähän sitten voit kertoa

4 posters

Siirry alas

Sinähän sitten voit kertoa Empty Sinähän sitten voit kertoa

Viesti  Tris La Helmi 06, 2010 1:04 am

Kuinka monen kuukauden bännin minun koet eksäsi foorumilta ansainneen? Olen nimittäin ollut nyt kuukauden! Paitsi katala ä*** niin epäilen hänen olevan valehtelija ja että yleistä-foorumilla on jo mode muttei helu sitä halua tehdä julkiseksi sillä silloin hän joutuisi päästämään minut takaisin eikä hän halua tehdä sitä koska silloin hän joutuisi päästämään myös Kyllästyneen tai syntyisi kova meteli!

Kyllä on helvetin hyviä ystäviäkin kun tuon sallivat eivätkä sormeakaan tee kaveriensa eteen! Jos joku minun tuttuni bännättäisiin ja tämä selvästi kärsisi elämässään asiasta niin kyllä minä vaan ihan foorumilla vaatisin modelta selitystä!

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Sinähän sitten voit kertoa Empty Vs: Sinähän sitten voit kertoa

Viesti  SL La Helmi 06, 2010 2:24 am

Ihan asiaton ja raukkamainenhan tuo bannisi on.



- Ei vaan ole enää voimia näihin. Pärjää :)


Viimeinen muokkaaja, Admin pvm La Helmi 06, 2010 1:31 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Muokattu ylläpidon toimesta. Syy: asiatonta tekstiä)

SL

Viestien lukumäärä : 24
Join date : 11.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Sinähän sitten voit kertoa Empty Vs: Sinähän sitten voit kertoa

Viesti  Admin La Helmi 06, 2010 11:31 am

Tris kirjoitti:Kuinka monen kuukauden bännin minun koet eksäsi foorumilta ansainneen? Olen nimittäin ollut nyt kuukauden! Paitsi katala ä*** niin epäilen hänen olevan valehtelija ja että yleistä-foorumilla on jo mode muttei helu sitä halua tehdä julkiseksi sillä silloin hän joutuisi päästämään minut takaisin eikä hän halua tehdä sitä koska silloin hän joutuisi päästämään myös Kyllästyneen tai syntyisi kova meteli!

Kyllä on helvetin hyviä ystäviäkin kun tuon sallivat eivätkä sormeakaan tee kaveriensa eteen! Jos joku minun tuttuni bännättäisiin ja tämä selvästi kärsisi elämässään asiasta niin kyllä minä vaan ihan foorumilla vaatisin modelta selitystä!

Käsittääkseni yleisellä puolella ei ole modea. Ainakaan siinä ei lue valvojana ketään.
Mutta mistäs minä tarkkaan tiedän.

Tris hyvä. Olen tehnyt kaikkeni mitä voin sen eteen että sinut päästettäisiin takaisin helun foorumille. Olen soittanut helulle kahdesti, ja muistaakseni kertaalleen lähettänyt hänelle tekstiviestin aiheesta. Mutta en minäkään sille mitään mahda ettei hän selvitä minullekaan kunnolla miksi et pääse bannista pois. Ja nämä kaksi soittoa sekä tekstarin aiheesta olen tehnyt ihan sen takia että pidän sinua ystävänäni. Mutta usko pois: helu ei kerro minullekaan kaikkia syyn ja seurauksen lakeja.
Ja kun hän ei kerro minullekaan, niin turha minun on häntä pommittaa.
Valitan Tris, en yksinkertaisesti voi asialle mitään.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 131
Join date : 02.01.2010

https://tukari2.palstahaku.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Sinähän sitten voit kertoa Empty Vs: Sinähän sitten voit kertoa

Viesti  Admin La Helmi 06, 2010 11:41 am

Laitoin nyt helun säännöt ja ilmoitukset -osioon kysymyksen että mitenkäs Trissen ja Kyllästyneen bannien suhteen...

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 131
Join date : 02.01.2010

https://tukari2.palstahaku.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Sinähän sitten voit kertoa Empty Vs: Sinähän sitten voit kertoa

Viesti  Admin La Helmi 06, 2010 12:08 pm

Jaahas. Ja helun foorumille laittamani kysymysviesti on näköjään poistettu...nopeata toimintaa, sanoisin. Evil or Very Mad

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 131
Join date : 02.01.2010

https://tukari2.palstahaku.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Sinähän sitten voit kertoa Empty Vs: Sinähän sitten voit kertoa

Viesti  Kyllästynyt La Helmi 06, 2010 1:39 pm

Stuart Little kirjoitti:Ihan asiaton ja raukkamainenhan tuo bannisi on.



- Ei vaan ole enää voimia näihin. Pärjää Smile

Eikä ole vaan aivan liian mitätön seuraus kaikesta siitä mitä Tristan on tehnyt.

Eihän Tristan ole edes noudattanut banniaan vaan ensin lähetteli kirjoituksiaan palstalle Kontun välityksellä - ja sitten itse kakkosnickillä "Venla".

Miksei Tristanin muka tarvitsi koskaan kärsiä seurauksia siitä mitä kaikkea pahaa hän on tehnyt?

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Sinähän sitten voit kertoa Empty Vs: Sinähän sitten voit kertoa

Viesti  Tris La Helmi 06, 2010 2:09 pm

Admin kirjoitti:Jaahas. Ja helun foorumille laittamani kysymysviesti on näköjään poistettu...nopeata toimintaa, sanoisin. Evil or Very Mad

Tähän pohjaan epäilyni siitä että yleisellä on mode.

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Sinähän sitten voit kertoa Empty Vs: Sinähän sitten voit kertoa

Viesti  SL La Helmi 06, 2010 2:25 pm

Se, että ihminen on sairauden- ja synnintunnoton, on ihan sama juttu mielestäni.

X ei omaa sairaudentunnottomuutta (synnintunnottomuutta) näe ja käyttäytyy siksi niin kuin käyttäytyy, toisin sanoen täydellisenä häpeämättömänä pulmusena, joka on jatkuvasti Y:n kimpussa.

*

Helu pääsee helpolla bannatessaan molemmat, vaikka oikeastaan vain X olisi pitänyt bannata, kunnes näkee sairaudentunnottomuutensa ja falskin synnittömyytensä, ettei tee muka itse mitään väärää - joka on vale.

SL

Viestien lukumäärä : 24
Join date : 11.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Sinähän sitten voit kertoa Empty Vs: Sinähän sitten voit kertoa

Viesti  Kyllästynyt La Helmi 06, 2010 3:39 pm

Stuart Little kirjoitti:Se, että ihminen on sairauden- ja synnintunnoton, on ihan sama juttu mielestäni...
Puhutko itsestäsi?

Stuart Little kirjoitti:... X ei omaa sairaudentunnottomuutta (synnintunnottomuutta) näe ja käyttäytyy siksi niin kuin käyttäytyy, toisin sanoen täydellisenä häpeämättömänä pulmusena, joka on jatkuvasti Y:n kimpussa...
Niin, Tristan on ollut vuosikausia minun kimpussani, mutta vieläkään hän ei myönnä tekojaan. Kumma juttu, milläköhän hän selittää itselleen sen että hän alunperin hyökkäsi (Minhin kanssa) minun kimppuuni?

Stuart Little kirjoitti:... Helu pääsee helpolla bannatessaan molemmat, vaikka oikeastaan vain X olisi pitänyt bannata, kunnes näkee sairaudentunnottomuutensa ja falskin synnittömyytensä, ettei tee muka itse mitään väärää - joka on vale.
Helu menee siitä mistä aita on matalin - eikä ilmeisesti ymmärrä lainkaan mitä tekee.

Falskia on sekä Tristanin ruikutus että Stuart Littlen levittämät valheet - puhumattakaan Helusta ja sitä ettei hän ole bannannut esim Chaosta, Mureenaa, Mirriä, Urpoa sen enempää kuin Possuakaan.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Sinähän sitten voit kertoa Empty Vs: Sinähän sitten voit kertoa

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa