Päiväkirjaosio
3 posters
Sivu 1 / 1
Päiväkirjaosio
Päiväkirjaosio on nyt suljettu kaikilta muilta paitsi jäseniltä. Vieraat eivät pääse edes lukemaan.
Myöskään botit eivät näin pääse tutkimaan sitä.
Myöskään botit eivät näin pääse tutkimaan sitä.
toisten päikyissä häiriköinti
Kyllästynyt on toistuvasti tullut päiväkirjaani haastamaan riitaa ja haukkumaan minua. Haluan hänen pysyvän poissa päikystäni. Aloittakoon Murenan haukkumisketjun vaikka varventtiiliosioon tai minun puolestani vaikka yleiselle palstalle ja räyhätköön siinä niin paljon kuin kokee tarpeelliseksi.
murena- Viestien lukumäärä : 17
Vs: Päiväkirjaosio
Vastaukseksi Mureenalle, että jos hän tahtoo etten vastaa hänelle - hänen pitäisi lopettaa noiden täysin perättömien syytösten ja väitteiden levittäminen minusta (kaikilla palstoilla)!murena kirjoitti:Kyllästynyt on toistuvasti tullut päiväkirjaani haastamaan riitaa ja haukkumaan minua. Haluan hänen pysyvän poissa päikystäni. Aloittakoon Murenan haukkumisketjun vaikka varventtiiliosioon tai minun puolestani vaikka yleiselle palstalle ja räyhätköön siinä niin paljon kuin kokee tarpeelliseksi.
Jos edelleen (vuodesta toiseen) jatkat tuota valheiden levittämistä, mitä muuta voit kuvitella saavasi kommentteja joissa kerron mitä sinä teet!
Ei siis ole mitään haukkumista tai riidanhaastamista kertoa, että sinä levität valheita ja vääriä syytöksiä; en ole "Raatelulammas" - enkä ole koskaan kiusannut sen enempää Tristania kuin ketään muutakaan.
Kyllästynyt- Viestien lukumäärä : 172
"enkä ole koskaan kiusannut sen enempää Tristania kuin ketään muutakaan"
oli varmaan tarkoitettu loppukevennykseksi?
murena- Viestien lukumäärä : 17
Ei suinkaan - vaan tietoiskuksi ja vastauksesi sinun valheisiisi.murena kirjoitti:"enkä ole koskaan kiusannut sen enempää Tristania kuin ketään muutakaan"
Kyllästynyt- Viestien lukumäärä : 172
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa