mielenterveyspalsta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Miksi minua vainotaan?!

+5
Raatelulammas
tapio p
Insignia
Kelju
Tris
9 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! Empty Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Tris Su Tammi 17, 2010 1:00 am

Haluaisin vaan kirjoittaa keskusteluryhmään kuten kaikki muutkin enkä ole tehnyt mitään niin pahaa että olisin ansainnut yli kahden viikon bännin. Helu lupasi antaa minulle nikin takaisin viime sunnuntaina ja sitten söi sanansa. Ihan asiallisia juttuja olen kirjoittanut koko päivän. Haluan tietää miksi olen näin pitkässä bännissä ja koska saan nikkini takaisin.

Kun viestini poistetaan niin kopioin ne muistioon ja postaan aina uudestaan. Pystyn myöskin luomaan uusia spostiosoitteita kirjautumista varten. Voin jatkaa tätä niin kauan kun on tarvis. Yksinkertaisinta ja reiluinta olisi vastata viestiini koska pääsen takaisin ja sopia etten kirjoittele palstalle ennen sitä. Olen valmis jatkamaan tätä niin kauan kun on tarvis ellen saa yhteyttä moderaattoriin ja vastausta kohtuulliseen tiedusteluuni bännini pituudesta. Minä en aio alistua nytkään hakattavaksi tai kiusattavaksi vaan pystyn puolustamaan itseäni niin kauan kuin on tarvis!

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Kelju Su Tammi 17, 2010 8:11 am

Voithan kirjoitella tälle palstalle. Minä, Kelju lupaan käydä aina silloin tällöin kirjoittamassa jonkun puisevan vastauksen juttuihisi. What a Face

Ei kannata nyt turhaan ärsyttää Helua, jos hän on nyrjäyttänyt mielensä jostain. Siitä ei tule kuin lisää toraa.
Kelju
Kelju

Viestien lukumäärä : 150
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Tris Ma Tammi 18, 2010 1:04 am

Luuletko että se on suurikin lohdutus? Nyt olen ip-bännissä Crying or Very sad

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Kelju Ma Tammi 18, 2010 7:59 am

Älä vaivu synkkyyteen. Kyllähän bännissä olo jurppii, mutta toisaalta saattaa olla hyvä huomata, että elämää on Tukari2munfoorumin ulkopuolellakin.
Kelju
Kelju

Viestien lukumäärä : 150
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Insignia Ma Tammi 18, 2010 11:32 am

Tris kirjoitti:Luuletko että se on suurikin lohdutus? Nyt olen ip-bännissä Crying or Very sad

Miten toi toimii, pystytkö halutessasi esim lukemaan?

Insignia

Viestien lukumäärä : 13
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Tris Ma Tammi 18, 2010 12:23 pm

En enää

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  tapio p Ma Tammi 18, 2010 1:05 pm

Taidat valehdella, kun olet monesti Suomi 24 foorumilla kertonut kuinka osaat nuo sulut murtaa.
Ja kyllä sinä nytkin tuolla helun foorumilla kirjoittelet. Sinun herjauksesi toiselle nimimerkille kyllä tunnistaa.

tapio p

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 10.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Raatelulammas Ma Tammi 18, 2010 11:53 pm

Minusta sinua ei vainota. Päinvastoin, minusta ihmiset ovat sinua kohtaan pitkämielisiä ja osa hyvin lempeitäkin. Sinä suollat ihmisille hyvin empatia-kyvyttömiä ja ylimielisiä kommentteja. Sinä suorastaan piruilet häikäilemättömästi. Täysin provosoimattakin. Erikoista että olet (yhä) sokea sille kaikelle.

Raatelulammas

Viestien lukumäärä : 25
Join date : 10.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Tris Ti Tammi 19, 2010 1:09 am

Mikään tuossa ei ole bännin arvoista toimintaa. Myönnän etten ole erityisen empaattinen. En vain ole empaattinen ihminen. Epäempaattisillekin pitäisi olla oikeus kirjoittaa foorumeille elleivät mitään haittaa tee, hakkeroi, spämmää tms häiriköi.

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Kelju Ti Tammi 19, 2010 7:09 am

Jep. Ei tarvitse olla empaattinen. Riittää, kun noudattaa sääntöjä.

Mahtaako sinun kohdallasi ongelma olla, että käytät joskus suuttuessasi aika voimakkaita ilmaisuja.
Kelju
Kelju

Viestien lukumäärä : 150
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Raatelulammas Ti Tammi 19, 2010 12:04 pm

Jaa, vai että empatiakyvyn puute oikeuttaa töksäyttelemään julmuuksia toisille? Minä kun ihan ajattelin, että sellaiset ihmiset yleensä välttelevät tilanteita ja keskustelu-ketjuja, joissa tuntuisi olevan tarve ja paine osoittaa jotain myötäelämisen kykyä toisia kohtaan. Mielenterveys-aiheisilla saiteilla sitä kutsutaan usein nimellä Vertaistuki. Että olisi edes joku paikka missä ei vähätellä, lytätä, mollata. Sinä Tristan kyllä rääyt itsellesi kiukkusena sitä empatiaa, kun olet kännissä tai krapulassa hukannut tai hajottanut tavaroitasi, tai jäänyt kiinni petoksesta pimitettyäsi sossulta kakkostilisi olemassaolon. Onneksi sinullekin löytyy välillä se joku päänsilittäjä, jolla on aika hemmetisti empatiakykyä.

Raatelulammas

Viestien lukumäärä : 25
Join date : 10.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Insignia Ti Tammi 19, 2010 12:53 pm

Ihmettelin Trisin bannin pituutta tuolla toisella palstalla, seuraavana päivänä viesti oli poissa. Ymmärrän kyllä. Johtunee noista tuplanikeistä sitten tuo bannin jatko. Olisin kyllä mieluusti seurannut päikkyä, harmi. Itse en kilahtele juuri mistään asiasta, mutta joskus muuten tuntuu, että kaikki ovat laittaneet minut noreen. Saan aika vähän vastauksia nimittäin. No joo, vastatkaa joku edes tähän, tunnen olevani olemassa Very Happy

Insignia

Viestien lukumäärä : 13
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Kelju Ti Tammi 19, 2010 1:48 pm

Julmuudet ovat sääntöjen vastaisia (tosin en ole sääntöjä lukenut, mutta maalaisjärjellä ajatellen). Eli empatiakyvyttömyys ei oikeuta julmuuksiin muita kohtaan.

Minä en osaa Trissen "solvauksista" loukkaantua, koska tiedän, että taustalla on jonkinasteinen MT-ongelma tai luonnehäiriö. Toivon, että se pikkuhiljaa parantuu.

Toisaalta Trisse kyllä voisi yrittää opetella hillitsemään itseään ja jättää sapekkaimmat jutut kirjoittamatta ottaen huomioon, että lukijoilla voi olla myös MT-ongelma, joka herkistää kiukunpurkauksille. Joku voi ottaa vihaiset sanat raskaammin kuin on tarkoitettu.

Tärkein juttu Trissen opiskeltavaksi olisi, ettei kirjoittelisi kännipäisssään ollenkaan. Viinahuuruissa ne pahimmat ylilyönnit tuntuvat tulevan. Ei olisi pahitteeksi vaikka juopottelun jättäisi kokonaan tai ainakin siirtyisi sivistyneempiin juomatapoihin.

" Nyt on huomattu, että empatiakykyä voi oppia ja opettaa." http://www.keskipohjanmaa.net/gen/387024.asp
Kelju
Kelju

Viestien lukumäärä : 150
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Raatelulammas Ti Tammi 19, 2010 4:03 pm

Insignia, juu kyllä se vähän niinkuin kuuluis asiaan noudattaa nöyrästi saamaansa bannia, eikä ilmaantua saitille sinä aikana toisilla käyttäjätunnuksilla. Etenkin kun Helu on säännöissä selkeästi kieltänyt käyttämästä mitään muuta nimimerkkiä kuin yhtä ainoaa. Ja Insignia, minulla ei ainakaan ole ollut mitään skismaa sinun kanssa, en mielestäni muutenkaan ihan pienistä harmistu. Että kirjoittele vaan ihmeessä niin paljon kuin sielu sietää, minua ei ainakaan haittaa.

Kelju, mielestäni puhut asiaa tuossa. Sinulla on ihailtavan paksu nahka. Very Happy

Raatelulammas

Viestien lukumäärä : 25
Join date : 10.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Tris Ti Tammi 19, 2010 10:40 pm

Minusta on aika joutavaa ja raukkamaista kirjoitella kakkosnikillä suuria totuuksia postaajista ja keskusteluryhmistä. Se on sellaista toimintaa ettei se edes ärsytä vaan herättää ainoastaan lievää sääliä. Just nyt en jaksa edes lukea tätä säiettä, luen kyllä myöhemmin ja varmaan kommentoin mutta tuo asetelma kakkosnikkeineen tuntuu tosi joutavalta. Jos on tarkoitus minua provosoida niin se tuskin onnistuu.

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Kelju Ti Tammi 19, 2010 10:52 pm

Juu. Ei kannata provosoitua, kun provosoidaan.
Kelju
Kelju

Viestien lukumäärä : 150
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Tris Ti Tammi 19, 2010 10:54 pm

Keljulle vielä että kukaan ei käsittääkseni pakota sinua intimisoimaan minua erilaisilla moukkamaisuuksilla, törttöilyillä ja tietämättömyydestä johtuvilla väärillä päätelmillä. Jos tuollaista sattuu niin näpäytän ja jos olen huonolla tuulella niin saatan pamauttaa niistä vähän rankemminkin. Ehkä keljulla on itsellään toivottavasti joku käsitys siitä millaisista asioista puhun. Tulen noin reagoimaan vastedeskin eli noihin asioihin puuttumaan tunnetilastani riippuen kärsivällisemmin ja ystävällisemmin tai kärsimättömämmin ja epäystävällisemmin. Jos kelju ei osaa muuttaa kommunikointityyliään eli harkitsemaan tarkemmin mitä minulle milloinkin kirjoittaa vaan jatkaa moukkamaisuuksiaan ja jää minun läimäytettäväkseni uudestaan ja uudestaan niin luulen että pahempi persoonallisuushäiriö on silloin toisessa puolessa nettiyhteyttä. Koskaan en ole pyytänyt Keljun kommentteja tai ystävyyttä vaan toistuvasti olen pyytänyt häntä jättämään minut rauhaan tai vähintään miettimään ja harkitsemaan tilannetajuisemmin eri juttuja ja olemaan kommentoimatta asioita joista ei tiedä mitään.

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Tris Ti Tammi 19, 2010 10:56 pm

Mutta juu, kovassa kännissä kirjoittelun voisin lopettaa. Se on ihan pätevä ja hyvin päätelty tosiasia.

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Kelju Ke Tammi 20, 2010 5:12 pm

Yritän muuntautua vähemmän moukaksi.
Kelju
Kelju

Viestien lukumäärä : 150
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Insignia To Tammi 21, 2010 4:33 pm

En mielestäni mitenkään provoillut tuossa, enkä kyllä millään muullakaan palstalla, ei kuulu persoonaani. Mietin vain syitä Trisin bannin pituuteen ja sitten siirryinkin jo sujuvasti surkuttelemaan itseäni Rolling Eyes

Insignia

Viestien lukumäärä : 13
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Tris Ma Tammi 25, 2010 12:27 am

Moden puute on bännini syy. Pääsen takaisin kun helu saa moden yleiselle. Ellei kukaan suostu olen ilmeisesti iäksi karkoitettu confused

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Raatelulammas Ma Tammi 25, 2010 6:29 am

Moden puute syynä bänniin. xD

Raatelulammas

Viestien lukumäärä : 25
Join date : 10.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Tris Ma Tammi 25, 2010 11:03 am

Joo, erittäin eksentristä Surprised Surprised

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Kyllästynyt Ma Tammi 25, 2010 11:52 pm

Tris kirjoitti:Mikään tuossa ei ole bännin arvoista toimintaa. Myönnän etten ole erityisen empaattinen. En vain ole empaattinen ihminen. Epäempaattisillekin pitäisi olla oikeus kirjoittaa foorumeille elleivät mitään haittaa tee, hakkeroi, spämmää tms häiriköi.

Mikä kumma siinä on, ettet sinä Tristan näytä vielä vuosienkaan kokemuksen jälkeen tajuavan, ettei sinulla ole lupaa solvata ketään esimerkiksi haisevapilluiseksi huoraksi tai miksikään muuksikaan???


Sinä olet enemmän kuin ansainnut kaikki saamasi bannit - ja vieläpä niin, ettei sinua ole bannattu edes murto-osaa niistä kerroista jolloin sinä olet bannin ansainnut - etkä sinä ole saamiasi banneja kertaakaan noudattanut!

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  SL Ti Tammi 26, 2010 1:57 am

Kyllästynyt kirjoitti:Sinä olet enemmän kuin ansainnut kaikki saamasi bannit - ja vieläpä niin, ettei sinua ole bannattu edes murto-osaa niistä kerroista jolloin sinä olet bannin ansainnut - etkä sinä ole saamiasi banneja kertaakaan noudattanut!

Tuosta olemme hiukan eri mieltä. Kaiken lisäksi Trissen ulosanti päihittää Sinut 10/4 niin taiteellisesti, rehellisesti kuin muutoinkin.

Esimerkiksi Trissen blogin lukeminen on mukavaa, kun taas itse et pysty muuta kuin haastamaan riitaa ja olemaan koko ajan toisen kimpussa.

Täälläkin oli ihan harmonista niin kauan kuin olit lomalla poissa.

SL

Viestien lukumäärä : 24
Join date : 11.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miksi minua vainotaan?! Empty Vs: Miksi minua vainotaan?!

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa