* VINKIKSI *
2 posters
Sivu 1 / 1
* VINKIKSI *
On ollut jo pitkän aikaa mielessä ehdottaa, että voisit Kontulib yhdistää tämän yleisen osion ilmoitukset yhteen ketjuun tai perustaa ilmoituksia varten kokonaan oman osion.
Nyt ilmoituksesi tukkivat yleisen osion kokonaan ja haittaavat tämän palstan kehittymistä.
Ps. Sinäkö se olit, joka annoit minulle ikibannit posauttamallasi foorumilla? Ikävää, että puhtini on poissa enkä jaksa tämän enempää kirjoittaa.
Nyt ilmoituksesi tukkivat yleisen osion kokonaan ja haittaavat tämän palstan kehittymistä.
Ps. Sinäkö se olit, joka annoit minulle ikibannit posauttamallasi foorumilla? Ikävää, että puhtini on poissa enkä jaksa tämän enempää kirjoittaa.
SL- Viestien lukumäärä : 24
Vs: * VINKIKSI *
Yhdistäisin jos osaisin
Perustin tämän palstan kiireessä enkä vieläkään tunnista kaikkia toimintoja.
Ei se mikään ikibänni muistaakseni ollut. Se oli ihan määräaikainen banni, mutta palsta ehti posahtaa ennenkuin pääsit takaisin.
Perustin tämän palstan kiireessä enkä vieläkään tunnista kaikkia toimintoja.
Ei se mikään ikibänni muistaakseni ollut. Se oli ihan määräaikainen banni, mutta palsta ehti posahtaa ennenkuin pääsit takaisin.
Vs: * VINKIKSI *
Admin kirjoitti:Ei se mikään ikibänni muistaakseni ollut. Se oli ihan määräaikainen banni, mutta palsta ehti posahtaa ennenkuin pääsit takaisin.
Ei, se oli vain 24/01/2037 asti.
- No anti olla vaan, kamu. Sovimmehan jo niin söötisti Helun foorumilla.
Hevosen muisti minulla kyllä on ja voin silloin tällöin murjaista...
Se ei ole kuitenkaan mitään verrattuna erään pitkävihaisuuteen, jossa ei yksikään sana pääse katoamaan.
SL- Viestien lukumäärä : 24
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa