mielenterveyspalsta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Helun palstalta:

+7
Raatelulammas
Admin
murena
Tris
tapio p
kis
Kyllästynyt
11 posters

Sivu 1 / 5 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

Helun palstalta: Empty Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Su Helmi 07, 2010 5:09 pm

Eipä näytä Helmis moderaattorina olevan yhtään sen objektiivisempi tai puolueettomampi kuin Helu itsekään on. Tässä Helmis näyttää puolueellisen moderoinnin mallia Helun palstalla:

Miksi pitäisi sellainen huone perustaa? Ne, jotka haluavat näiden nykyisten bannattujen kanssa seurustella, voivat rekkautua Kontulibin palstalle; sieltä heidät löytää, ihan ennallaan. PDT_Armataz_01_05

Uskoisin useimpien tällä palstalla kirjoittelevien olevan sitä mieltä, että nykyiset bannatut ovat tervetulleita tänne siinä vaiheessa, kun ovat jättäneet vanhat riitansa taakseen eivätkä enää pyri kehittämään uusia.

Lukitsen nyt tämän ketjun ja poistan sen jonkin ajan kuluttua.

_________________
http://www.tohtori.fi/?page=1423834
http://www.jotte.info/
________________________

Tiedoksi Helmikselle:

SINÄ et tiedä MITÄÄN siitä miten "ennallani" minä olen - ja tuo heittosi on törkeä.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  kis Su Helmi 07, 2010 7:39 pm

jos se on totta, että teidät on boikotoitu helun palstalta, niin ompas kurjaa pätemistä taas sekin.

kis

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Su Helmi 07, 2010 8:02 pm

kis kirjoitti:jos se on totta, että teidät on boikotoitu helun palstalta, niin ompas kurjaa pätemistä taas sekin.

Tristan on bannissa täysin aiheesta ja hyvästä syystä, mutta minä en ole kirjoittanut MITÄÄN bannin arvoista.

Lumpparikin (jos tätä palstaa lukee) voisi miettiä mikä oikeus hänellä on toivotella kenellekään "PAINUKAA VITTUUN" - ja millä eväillä hän kehtaa kenenkään toisen kirjoituksia tai niiden sisältöä arvostella.

Eikä Helmiksen moderaattorina pitäisi kirjoittaa sanaakaan siitä mitä joku on tai ei ole!
Etenkään kun hän ei tiedä mitään minusta tai siitä olenko "ennallani" vai en.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  kis Su Helmi 07, 2010 8:51 pm

kerro kyllästynyt, että koska sinä saot bannin ja minkä luulet olevan syynä siihen ? miten se tapahtuu käytännössä? -tuleeko ilmoitus :olet bannattu ja sitten ei pääse kirjoittamaan? vai eikö tuo tris pääse edes lukee? millai se ip banni sit ilmoitetaan ja toteutetaan ? onkohan se ihan laillista laittaa täys sulku, ettei ollenkaan pääse edes lukemaankaan?

silloin joskus, kun itse sain jannelta joskus bannin, niin kyllä minulla pääsi poru, koska ikävöin muiden kirjoituksia ja en päässyt edes lukemaan.kyllä se on ihmeellistä, kun pitää valtaansa aina näyttää ja leimata joku ei toivotuksi henkiläksi bannilla.

en tiedä kuin paljon banni teitä oikeesti harmittaa, mutta mua ainakin aikoinaan järkytti sydänjuuria myöten se hylätyksi joutumisen tunne.
voimia kyltsi! kyllä tästä selvitään.

kis

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Su Helmi 07, 2010 11:17 pm

kis kirjoitti:kerro kyllästynyt, että koska sinä saot bannin ja minkä luulet olevan syynä siihen ? miten se tapahtuu käytännössä? -tuleeko ilmoitus :olet bannattu ja sitten ei pääse kirjoittamaan? vai eikö tuo tris pääse edes lukee? millai se ip banni sit ilmoitetaan ja toteutetaan ? onkohan se ihan laillista laittaa täys sulku, ettei ollenkaan pääse edes lukemaankaan?

silloin joskus, kun itse sain jannelta joskus bannin, niin kyllä minulla pääsi poru, koska ikävöin muiden kirjoituksia ja en päässyt edes lukemaan.kyllä se on ihmeellistä, kun pitää valtaansa aina näyttää ja leimata joku ei toivotuksi henkiläksi bannilla.

en tiedä kuin paljon banni teitä oikeesti harmittaa, mutta mua ainakin aikoinaan järkytti sydänjuuria myöten se hylätyksi joutumisen tunne.
voimia kyltsi! kyllä tästä selvitään.

En muista päivämäärää, mutta eräänä päivänä en vain päässyt kirjautumaan palstalle ja näytölle tuli ilmoitus bannista. MITÄÄN (perusteltua) syytä minun bannaamiselleni ei ole vaan kyse lienee vain siitä, ettei Helu tykännyt kun valitin hänen toimistaan palstaformaatin haltijalle.

No, Helun toimet nyt ovat mitä ovat, mutta niinpä näyttävät olevan Helmiksen (ja Lumpparinkin). Sillä miksi ihmeessä MODERAATTORI kirjoittaa tälläista soopaa:

Helmis Helun palstalla:

"KUKAAN MUU kuin kyseiset henkilöt itse ja helu (koska on heidät bannannut) ei ole vastuussa siitä, että he ovat bannissa! Jos se on nöyryyttävää, niin itseään saavat syyttää. Eli jos muut kokee kiusaantumista Kis'in esittämällä tavalla, niin se on aivan turhaa.

Kontun palstalla on aivan samoja ihmisiä kuin täälläkin! Siellä ovat ne, joiden psyyke kestää asioiden vatvomista ajasta ikuisuuteen? Ehkä olisi jo aika tukarin jakautua? Ja voisiko joku ihan oikeasti vastata: miksi teille ei kontun foorumi kelpaa?

Sinänsä on mielenkiintoista, että näihin "kannatusketjuihin" osallistuvat aina samat henkilöt. Lieneekö sattumaa, että heistäkin ainakin suurin osa on porukkaa, joka on myös joskus ollut bannattuna? Empatiaa löytyy. PDT_Armataz_01_03 Vaan mistä löytyy empatiaa niille, jotka vastoin tahtoaan joutuvat yhä uudelleen näiden "rähinöitsijöiden" itseilmaisua kuuntelemaan (eli lukemaan)?

_________________
http://www.tohtori.fi/?page=1423834
http://www.jotte.info/


Millä ihmeen perusteilla Helmis julistaa minun olevan syypää banniini????
Törkeää ja puolueellista moderaattorilta - ja muuten vain tyhmää ihmiseltä jonka pitäisi tietää etten ole kirjoittanut mitään sellaista josta olisin bannin ansainnut!

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Su Helmi 07, 2010 11:28 pm

Edelleen Helun palstalta:

Helmis:

"... Mistä sinä tiedät Lumpparin katumisista? Vai pidätkö katumisena vain sitä, että henkilö tulee säkkiin ja tuhkaan pukeutuneena "sinun eteesi" tunnustamaan nöyränä tehneensä väärin/tyhmästi?...?

Täten Helmiksen tietoon saatettakoon, ettei Lumppari ole ainakaan minulle ilmoittanut minkäänlaista katumusta minulle osoittamastaan "PAINUKAA VITTUUN" -riidanhaastamisesta ym. solvaamisesta.

Joten kirjoittaja joka on päästänyt näppäimistöltään tuollaista paskaa - ja vielä jälkeenpäin ilmoittanut ettei sanojaan kadu - ei ole oikea henkilö puimaan kenenkään muun käytöstä tai arvostelemaan muiden kirjoittamista.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: Empty Jatkoa...

Viesti  Kyllästynyt Ma Helmi 08, 2010 1:02 pm

Tänään (8.2.2010) Helmis väittää Helun palstalla näin:

"Minä olen ymmärtänyt, että kyseessä on (periaatteessa) avoin palsta. Bannipolitiikasta vastaa kuitenkin "diktaattorin oikeuksin" helu. Tulen edelleen poistamaan kaikki yksilöityjä banneja/bannattuja koskevat kirjoitukset."

Johon kirjoitukseen PL vastaa:

"Kuitenkin olet ottanut kantaa - jupen ja urpon tavoin - suljetun palstan puolesta."

Ja Helmis edelleen:

"En ole.

Olen toivottanut kaikki tällä hetkellä bannissa olevat tervetulleiksi takaisin, kun he pystyvät operoimaan tämän palstan sääntöjen puitteissa."


Eli Helmis on ilmeisesti unohtanut mitä on itse eilen kirjoittanut - eikä myöskään näyt olevan tietoinen siitä, etten minä ole rikkonut mitään niistä säännöistä joita Helu on palstalle asettanut (toisin kuin Helu itse!).

Joten Helmiksen moderointi tuntuu perustuvan sekä pelkkään MuTu:n että vankkaan tietämättömyyteen palstan tapahtumista.


Viimeinen muokkaaja, Kyllästynyt pvm Ma Helmi 08, 2010 1:02 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Typo)

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  kis Ma Helmi 08, 2010 1:05 pm

KIVA HEI (VOI VITTU SENTÄÄS ..) NYT MULLEKKIN ON LAITETTU ESTO, EN PÄÄSE KIRJAUTUMAAN, ENKÄ KIRJOITTAMAAN TUONNE HELUN TUKIASEMALLE.!!
VOI VITUN VITTU!! ;()

OLEN SIIS BANNISSA !

LUMPPARI ILMETYI SIIHEN HELMIKSEN VIERELLE KUISKIMAAN JA NÄNHÄN SIINÄ KÄVI.

KYLLÄ TUO NOITTEN HITLERI TOUHU OIS KAMMOTTAVAA, JOS NE OLISI POMONA JOSSAIN KAASUTUSLEIRILLÄ.

kis

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  kis Ma Helmi 08, 2010 2:15 pm

6. Sääntöjen rikkomuksista voi saada varoituksen. Kolmannesta (3) varoituksesta saa automaattisesti kahden kahden viikon kirjoituskiellon. Yksi varoitus säilyy henkilön tiedoissa 60 vuorokautta.

tälläisen pertti lykkäs esille - jaah, ei mulle ole annettu mitn. varoituksia.

kis

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: Empty Hemis jatkaa:

Viesti  Kyllästynyt Ma Helmi 08, 2010 3:19 pm

Helmis Helun palstalla:

"Sääntöjen jatkuva kiristäminen - Ilmeisesti sääntöjen entistä tiukempi noudattaminen näyttäytyy sinulle niiden kiristämisenä.
Sääntöjen soveltaminen valikoidusti eri kirjoittajiin - Laita minulle ilmoitus, jos koet, että jonkun teksti on tarpeettomasti jäänyt moderoimatta.
Aiheellisen arvostelun deletointi? - Tarkoitatko sitä, että olen poistanut viestisi, joissa yrität väittää minun olevan Helu?
Epämieluisiksi koettujen kirjoittajien toivottaminen kontulibin palstalle - Saan kai minä toivoa rauhaa tälle palstalle? Parhaiten se on tähän asti toteutunut - minun mielestäni! - kun eräät kirjoittajat eivät ole olleet kirjoittamassa tänne. Ihan sama minulle, missä he ovat. HUOM! En silti ole koskaan pyrkinyt ketään täältä poistamaan enkä ole kirjoitellut joulupukeille enkä muillekaan jumalolennoille.
Ylimitoitetut bannit - Bannien pituuksista saa tietysti kukin tykönään olla mitä mieltä haluaa, mutta loppuviimein niistä kuitenkin päättää vain ja ainoastaan Helu.
Mielivallalla pullistelu - Tarkoitatko tuota lausettani: (koska voin!) En jaksa kuunnella minun persoonaani kohdistuvaa jankutustasi, joten olen iloinen, että minulla tuo mahdollisuus on (eikä tarvitse pyytää ketään toista poistamaan).
Ketjujen lukitseminen - Ketjujen lukitsemisella pyritään hillitsemään kirjoittelua, jolla ei enää tunnu olevan mitään uutta annettavaa. Jossain vaiheessa odotin, että Helu tekisi lopullisen päätöksen ketjun kohtalosta, mutta kun häntä ei täällä ole viikkoon näkynyt, olen päätynyt poistamaan niitä itse. Tehköön Helu päätöksensä minun modeoikeuksieni suhteen, kun palaa. Ihan sama mulle.
"

1. Mistään "tiukemmasta noudattamisesta ei valitettavasti ole kyse vaan kyse on siitä, ettei sääntöjä ei ole noudatettu lainkaan; eihän säännöissä esimerkiksi puhuta mitään ikibanneista!

2. "Sääntöjä" sovelletaan valikoivasti eri kirjoittajiin - vai miksi Tristan ei saanut edes varoitusta kirjoittamistaan solvauksista???

3. Minun bannini johtuu (ilmeisesti) vain siitä, että olen arvostellut Helun moderointia (Tristan ei saanut edes varoitusta kirjoittamistaan solvauksista) - joten kyllä Helun palstan helmasynti on tuo arvostelun kieltäminen - ja arvostelijoiden bannaaminen.

4. Helmis voi toivoa mitä haluaa, mutta hänen kannanottonsa ja viestinsä siitä, että minä muka olen bannini ansainnut on törkeää käytöstä moderaattorilta (jonka mielestäni pitäisi pyrkiä puolueettomuuteen ja objektiivisuuteen toiminnassaan). Tuo on törkeää jo senkin vuoksi, etten minä pysty puolustautumaan hänen perättömiä valheitaan vastaan ko. palstalla millään tavalla!

5. Ketjujen lukitseminen on sensuuria - jota avoimella palstalla ei tarvita. Asiattomat kirjoitukset (solvaukset, herjaukset, perättömät väitteet ja aiheettomat syytökset) on hyvä poistaa, mutta keskustelun ja kirjoittamisen estäminen ketjun lukitsemisella on täysin järjetön toimenpide keskustelupalstalla.

6. Sinulle voi - ja saa - olla hyvinkin sama "missä jotkut kirjoittajat ovat", mutta samalla tuollaista julistaessasi sinä ilmoittaudut nettikiusaamisen tukijaksi.

Sillä nettikiusaamisestahan tuollaisessa mielivaltaisessa moderoinnissa on kysymys.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  tapio p Ma Helmi 08, 2010 4:01 pm

Kuka on tuo Helmis joka nyt aloitti foorumia emännöimään?
Kamalaa itsensä korottamista ja bannattujen halveksimista.

tapio p

Viestien lukumäärä : 11
Join date : 10.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Ma Helmi 08, 2010 4:15 pm

tapio p kirjoitti:Kuka on tuo Helmis joka nyt aloitti foorumia emännöimään?
Kamalaa itsensä korottamista ja bannattujen halveksimista.

Helmis on "Tukiasemalta tuttu" Helmenkalastaja.

Olen pitänyt Helmistä suhtellisen täysjärkisenä, mutta valitettavasti nyt on todettava ettei hän selvästikään ole moderaattorin tehtävien tasalla, eikä ilmeisesti itse lainkaan ymmärrä kirjoittavansa törkeitä spekulaatioita minusta ja/tai minun "ennallaan olemisestani".

Kyse ei siis ole mistään "sääntöjen tiukemmasta noudattamisesta", niin kuin Helmis väittää, vaan putipuhtaasta mielivallasta ja nettikiusaamisen sallimisesta sekä siihen osallistumisesta.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Tris Ma Helmi 08, 2010 4:52 pm

Kyllä mä pääsen lukemaan mutten kirjoittamaan. Kyllästynyt sai bännin kun jankutti haisevapilluisesta huorasta eikä ylin moderaattori pitänyt siitä että sana "huora" mainitaan palstalla niin usein. Minä kai sain sitten bännin koska tuo "haisevapilluinen huora" oli minun sanomani toisella palstalla 2003 ja 2006 ja Kyllästynyt identifioi sanomista koko ajan minuun vaikken itse palstalla ollut huora-sanaa käyttänyt ikinä. Näin minä olen tapahtumienkulun ymmärtänyt. Se on paha jos joutuu huonoon maineeseen netissä niin mitä tahansa voidaan sitten ihmiselle tehdä ja ennemmin tai myöhemmin tehdäänkin. Kyllästynyt jankutti minut bänniin kanssaan huorallaan.

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Tris Ma Helmi 08, 2010 5:01 pm

Kyllästynyt kirjoitti:

Kyse ei siis ole mistään "sääntöjen tiukemmasta noudattamisesta", niin kuin Helmis väittää, vaan putipuhtaasta mielivallasta ja nettikiusaamisen sallimisesta sekä siihen osallistumisesta.

Valta ei sovi kaikille tai sopii harvinaisen harvalle. Ei välttämättä tule mieleen kenelle se sopisi. Ihmisen mieli toimii niin että jos häntä ohjataan tiettyyn toimintamalliin kuten tiettyjen ihmisten boikotointiin niin hän myös pyrkii löytämään asialle loogisen syyn vaikkei sellaista olisi olemassakaan muuta kun epäpätevän moderaattorin säikähtäminen ylemmästä uhasta. Paljastuipa Helmiksenkin tosivärit mutta enpä tiedä vaikka itsekin olisin käyttäytynyt samoin samassa tilanteessa. En ole kauheasti tähän reagoinut kun juttu on surullinen pale eikä kyse niinkään ole harkitusta mielivallasta kuin selkeästä epäpätevyydestä. Olen myöskin ollut sairas ja väsynyt. Joudan kai olemaan muualla kuin netissä ja menen kohta työkokeiuun. Eristämiseni yhteisöstä ei ole uutta, ei ensimmäinen eikä varmaan viimeinenkään kerta ellen sitten lopeta yhteisöihin menemistä.

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Ma Helmi 08, 2010 5:10 pm

Tris kirjoitti:Kyllä mä pääsen lukemaan mutten kirjoittamaan. Kyllästynyt sai bännin kun jankutti haisevapilluisesta huorasta eikä ylin moderaattori pitänyt siitä että sana "huora" mainitaan palstalla niin usein. Minä kai sain sitten bännin koska tuo "haisevapilluinen huora" oli minun sanomani toisella palstalla 2003 ja 2006 ja Kyllästynyt identifioi sanomista koko ajan minuun vaikken itse palstalla ollut huora-sanaa käyttänyt ikinä. Näin minä olen tapahtumienkulun ymmärtänyt. Se on paha jos joutuu huonoon maineeseen netissä niin mitä tahansa voidaan sitten ihmiselle tehdä ja ennemmin tai myöhemmin tehdäänkin. Kyllästynyt jankutti minut bänniin kanssaan huorallaan.

Höpö höpö, en ole jankuttanut mistään.
Mikä kumma siinä on, että sinä Tristan kuvittelet sinulla olevan lupa solvata minua milloin miksikin, mutta minä en saisi kertoa siitä mitä sinä teet - ja olet tehnyt jo vuosia?

Asiaa tuntemattomille siis selvennykseksi se, että Tristan solvasi minua Helun palstalla mm. haisevapilluiseksi huoraksi (niin kuin hän on tehnyt ennenkin), mutta noista solvauksistaan ei Tristan saanut edes varoitusta vaan päinvastoin Helu ryhtyi haukkumaan minua julkisesti.

Minä en siis ole syypää sen enempää Tristanin kuin omankaan banniini vaan kyse on siitä, ettei Helu pystynyt perustelemaan puolueellista moderointiaan palstaformaatin ylläpitäjälle vaan kostoksi valituksistani bannasi minut.

Lisäys:

Tristanin väite siitä, ettei hän muka ole Helun palstalla käyttänyt sanaa "huora" on perätön ja törkeä valhe! Tristan on toistuvasti niin Helun palstalla kuin muuallakin solvannut minua huoraksi - enkä nyt puhu mistään vuosien takaisista solvauksista.


Viimeinen muokkaaja, Kyllästynyt pvm Ma Helmi 08, 2010 5:12 pm, muokattu 2 kertaa (Raportin syy : Lisäys ja typo)

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Tris Ma Helmi 08, 2010 5:15 pm

En mä kyllä muista että olisin sua huoraksi siellä haukkunut. Missä yhteydessä ja säikeessä se muka oli?

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  kis Ma Helmi 08, 2010 5:19 pm

vai tälläistä kertoo tristan...kyllä pitäis olla kokoajan kyttäämässä mitä missäkin tapahtuu.
kiitos vaan päivityksestä, tris, mä ihmettelinkin sitä, miks petäjäjärvi puuttui juuri huora sanaan.
ai jaahs, se oli kyltsin aiheuttamaa.
hiii, kytsiii..

kis

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: Empty Huono muisti Tristanilla?

Viesti  Kyllästynyt Ma Helmi 08, 2010 5:21 pm

Tris kirjoitti:En mä kyllä muista että olisin sua huoraksi siellä haukkunut. Missä yhteydessä ja säikeessä se muka oli?

Ja sinä et (tietenkään taaskaan) muka todellakaan muista solvanneesi minua mm. "haisevapilluiseksi huoraksi jonka hiivatulehduksia sinä olet haistelemaan vuosikausia???

Niinpä niin. No, onneksi minun muistini ei ole yhtä huono kuin sinun.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Ma Helmi 08, 2010 5:34 pm

Tris kirjoitti:En mä kyllä muista että olisin sua huoraksi siellä haukkunut. Missä yhteydessä ja säikeessä se muka oli?

Kas tässä näyte Tristanin hengentuotteesta jota hän ei itse "muista":

Toisessa viestissä (Helun palstalla sekin) Tristan solvaa minua aivottomaksi rajatilahuoraksi ja kehottaa minua persepanolle PL:n kanssa.

Vieläkö sinä Tristan väität, ettet muka ole käyttänyt sanaa "huora" Helun palstalla lainkaan?



Trisse
Viestin otsikko: Re: KiusaamisestaLähetetty: 09.10.2009 23:42



Liittynyt: 18.09.2009 11:39
Viestit: 596

Trisse
Viestin otsikko: Re: KiusaamisestaLähetetty: 09.10.2009 23:50



Liittynyt: 18.09.2009 11:39
Viestit: 596
OKSETTAVA VANHA DEMENTOITUNUT UKKO MIELIRAJIKSENSA PAULOISSA! NYT SE MINUN KIUSAAJAKSI HAUKKUMINEN LOPPUU! MINÄ PÄINVASTOIN OLEN ANTANUT IHMISTEN RIKKOA RAJOJANI JA KIUSATA MINUA!

MUTTA TÄMÄ KIUSAAMINEN KIUSAAMALLA MUKA JOKSIKIN KIUSAAJAKSI LOPPUU NYT! LUKEKAA ITSE KUKA TÄÄLLÄ KIUSAA JA KETÄ!


VITTU MINÄ OLE IKINÄ KIUSANNUT KETÄÄN SAATANAN MUNAPÄÄ! VÄHITEN TUOTA SADISTISTA RAJISTA! ET ENÄÄ KERTAAKAAN MINUA KIUSAAJAKSI HAUKU!

NYT SE LOPPUI KERTAHEITOLLA!

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  kis Ma Helmi 08, 2010 8:53 pm

mun täytyy kysyä, miten muuten sen tietäisin..että, onko sinulla tiedossa koska bannisi päättyy? jos tämä nyt edes on totta.tuntuu vaan niin uskomattomalta, että miten aina sinä ja tris oisitte bannissa.kai teille nyt on jotain ilmoitettu ?

kis

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: Empty Pysyvä banni

Viesti  Kyllästynyt Ma Helmi 08, 2010 9:25 pm

Ilmoitus jonka sain yrittäessäni kirjautua Helun palstalle kertoi, että minut on bannattu pysyvästi.

Mitään syytä tai perustetta minkään pituiselle bannille ei ole, ja kyse onkin vain Helun kostosta. Minä kun lähetin palstaformaatin haltijalle otteita palstan solvausviesteistä sekä kerroin että Helu moderointi perustuu suosikkijärjestelmään (Tristan ei saanut edes varoitusta vaikka solvasi minua aivottomaksi rajatilahuoraksi jonka pitäisi mennä persepanolle PL:n kanssa).

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Tris Ma Helmi 08, 2010 9:42 pm

No onhan se moneen kertaan nähty että kiusaamisellasi ajat minut mielipuolisuuden rajoille silloin kun oloni on huonompi. Jos et halua että hajoan ja saan raivarin niin älä jahtaa minua. Minulla on paha päihdeongelma enkä tosissanikaan muista mitä pahimpina öinä puuhailen.

Oikeastihan sinä nautit siitä kun saat minut repeämään ja jankutuksesi tähtää siihen ainoana päämääränä. Onpa aika monta tarkkaavaista lukijaakin jotka ovat tuohon johtopäätökseen päätyneet tilannetta seuratessaan.

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Tris Ma Helmi 08, 2010 9:48 pm

kis kirjoitti:mun täytyy kysyä, miten muuten sen tietäisin..että, onko sinulla tiedossa koska bannisi päättyy? jos tämä nyt edes on totta.tuntuu vaan niin uskomattomalta, että miten aina sinä ja tris oisitte bannissa.kai teille nyt on jotain ilmoitettu ?

Tässä on yksi lupaus joka on syöty. Kuukausi sitten:
--
Lähettäjä: palstan maili (tukari2@gmail.com)
Lähetetty: 10. tammikuuta 2010 17:27:10
Vast.ott.: tan tris (tantris3303@hotmail.com)

Sori.. mä luulin et oisin tähän mennessä saanut yleiselle modeja (jostain syystä toi alue ei kiinnosta ketään :-o ) Mä tartte yhen sinne vielä

10. tammikuuta 2010 13.16 tan tris <tantris3303@hotmail.com> kirjoitti:

Moi

Nyton sunnuntai.

t. Tris

Date: Wed, 6 Jan 2010 13:43:44 +0200

Subject: Re:
From: tukari2@gmail.com
To: tantris3303@hotmail.com

Sori.

Jaksatko odottaa sunnuntaihin asti?


Silloin mä puran noi kaikki. Syytä en nyt kerro miksi silloin Very Happy Sen voit vieraana arvata siitä munoorumin perustamasta ketjusta jos tarpeeksi tarkkaan luet

-helu-

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Ma Helmi 08, 2010 11:51 pm

Tris kirjoitti:No onhan se moneen kertaan nähty että kiusaamisellasi ajat minut mielipuolisuuden rajoille silloin kun oloni on huonompi. Jos et halua että hajoan ja saan raivarin niin älä jahtaa minua. Minulla on paha päihdeongelma enkä tosissanikaan muista mitä pahimpina öinä puuhailen.

Oikeastihan sinä nautit siitä kun saat minut repeämään ja jankutuksesi tähtää siihen ainoana päämääränä. Onpa aika monta tarkkaavaista lukijaakin jotka ovat tuohon johtopäätökseen päätyneet tilannetta seuratessaan.

MILLÄ IHMEEN "KIUSAAMISELLANI"????

Etkö vieläkään myönnä tai ymmärrä, että SINÄ olet se joka on vuosien ajan kiusannut, rääkännyt, solvannut ja herjannut mm. minua????

Olen vain kertonut mitä SINÄ TRISTAN OLET TEHNYT - eikä sinun harjoittamastasi nettikiusaamisesta, solvaamisesta, herjaamisesta tai muustakaan törkeyksistä kertominen ole kiusaamista millään mittarilla arvioituna!

MIKSI ALUNPERIN HYÖKKÄSIT MINUN KIMPPUUNI JOS ET KESTÄ EDES SITÄ ETTÄ MINÄ SINUN TEOISTASI KERRON?

Sinähän avoimesti riekuit ja ilakoit kuinka hauskaa sinulla Minhin kanssa oli minua rääkättessänne - joten älä tule minulle selittämään, että sinä muka olisit uhri!

Sinun päihdeongelmasi (tai mikään muukaan "ongelmasi") ei anna sinulle lupaa solvata, rääkätä, herjata tai kiusata ketään - joten päihdeongelmaan vetoaminen on typerää ja lapsellista ruikutusta. Ilmeisesti sinä kuvittelet sinun päihdeongelmasi olevan jonkinlainen lupakirja tehdä toisten elämästä helvettiä!?!?!

Lisäys: Sinun mainitsemasi "tarkkaavaiset lukijat" ovat vaikeasti näkövammaisia jos eivät ole oivaltaneet edes sitä mitä sinä olet tehnyt - ja teet jatkuvasti.


Viimeinen muokkaaja, Kyllästynyt pvm Ma Helmi 08, 2010 11:53 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Lisäys)

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Ma Helmi 08, 2010 11:59 pm

Tris kirjoitti:No onhan se moneen kertaan nähty että kiusaamisellasi ajat minut mielipuolisuuden rajoille silloin kun oloni on huonompi. Jos et halua että hajoan ja saan raivarin niin älä jahtaa minua. Minulla on paha päihdeongelma enkä tosissanikaan muista mitä pahimpina öinä puuhailen.

Oikeastihan sinä nautit siitä kun saat minut repeämään ja jankutuksesi tähtää siihen ainoana päämääränä. Onpa aika monta tarkkaavaista lukijaakin jotka ovat tuohon johtopäätökseen päätyneet tilannetta seuratessaan.

Vielä jatkoa edelliseen viestiini:

On täysin käsittämätöntä miten joku voi kuvitella että "paha päihdeongelma" muka antaa luvan solvaamiseen, rääkkäämiseen, kiusaamiseen ja herjaamiseen?!?!?

Ja miten joku KEHTAAKIN vedota "pahaan päihdeongelmaan" tuollaista käytöstä puolustellessaan?!?!?

Puhumattakaan siitä, että vuosia nettikiusaamista, solvaamista ja rääkkäämistä harjoittanut Tristan heittäytyy viattomaksi uhriksi.

Uskomatonta paskaa tuollainen.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 5 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa