mielenterveyspalsta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Helun palstalta:

+7
Raatelulammas
Admin
murena
Tris
tapio p
kis
Kyllästynyt
11 posters

Sivu 3 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 3 Empty Lumppari tekopyhänä

Viesti  Kyllästynyt Ti Helmi 09, 2010 4:08 pm

Kas Lumpparikin lukee tätä palstaa!

Kysymys lukijoille:

Mitä voi ajatella kirjoittajasta joka kehtaa hurskastella toisten kirjoittajien viesteistä tai niiden sisällöstä (ei solvauksia, herjauksia tai muutakaan asiatonta) vaikka on itse rääkynyt palstalla "PAINUKAA VITTUUN!" - ja on jopa tuon rääkymisensä jälkeen ilmoittanut, ettei kadu sanojaan lainkaan.

Mitä sinä Lumppari itse ajattelet teoistasi? Onko niin, että mielestäsi sekä sinä että Tristan saatte huudella mitä lystäätte, mutta minä en saa kertoa siitä mitä tuollainen käytös aiheuttaa?

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 3 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Tris Ti Helmi 09, 2010 4:31 pm

Ihan käsittämätöntä toimintaa tuossa säikeessä. Enhän minä ole ikinä jankuttanut mistään tai edesauttanut vanhojen asioiden toistamista. Kukaan ei mainitse sitä asiaa. MInkä minä mahdan sille jos tuo jankuttaa minusta? Nyt oikeasti itken. Miksei kukaan nosta minun tapaustani esille?En pääse edes lukemaan possun päiväkirjaa joka on ystäväni ja saanut lapsen.

SAirastun tästä kaikesta. Olin hyväntuulinen ja siivosin ja tein sipulikeiton ja pesin pyykkiä ja nyt oikeasti luettuani nuo paskanjauhannat olen ihan romuna tässä tietokoneen ääressä. Mihin ihmeeseen joku HElmis ja Lumppari kokevat minun syyllistyneen. Luulin että Lumppari pitää minusta. Miksei Kis tai Kontu tai kukaan ystävä nosta tapaustani esille mmitenkään? Minähän se olen jankutuksen uhri! Nyt tarvin aika monta diapamia vaikkei niitä olisi tuhlattavaksi... pale

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 3 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Tris Ti Helmi 09, 2010 4:39 pm

Lumppari tekstasi ettei tarkoita minua. Miksei kukaan sitten puhu minun tapauksestani? Olenko minö niin mitätön ettei minun tapauksestani puhuta mitään vaan kuljen toisen tapauksen rinnalla jonkinlaisena kylkiäisenä?

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 3 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Tris Ti Helmi 09, 2010 4:44 pm

En viitsi tuhlata pameja. Otin vain 100 mg ketipinoria ja yritän rauhoittua siinä määrin että kehtaan mennä alakertaan vaihtamaan koneen.

Jos minun ystäviäni kohdeltaisiin noin niin minä ainakin nostaisin asian edes esille.

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 3 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Tris Ti Helmi 09, 2010 5:04 pm

En halua koko palstalle. OLen joutunut toisen ihmisen mielivallan uhriksi ja miksi antaisin kenellekään ihmiselle valtaa tehdä sellaista itselleni? Vaikka tilanne raukeaisi niin se voi toistua koska vaan. Toivon että helulla menee oikein huonosti ja lähetän täältä huonoja energioita hänelle. Vaikka mätänisi katuojassa en jäisi säälimään.

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 3 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Tris Ti Helmi 09, 2010 5:07 pm

Helmis on saatanallinen aivoton pikku-Hitler saatuaan pikkuisen valtaa. Hälle ei voi kuin pudistella päätään ihmettelevästi ja säälivästi... Tietty kiva että jokaisella meillä on elämässään onnistumiselämyksiä ja jonkinlaisia kohokohtia jolloin on tunne omasta vallastaan ja vahvuudestaan. Toisella ne ovat vähän toisenlaisia kuin toisilla...

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 3 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Ti Helmi 09, 2010 7:17 pm

Tris kirjoitti:Ihan käsittämätöntä toimintaa tuossa säikeessä. Enhän minä ole ikinä jankuttanut mistään tai edesauttanut vanhojen asioiden toistamista...
Vai etkö muka ole tehnyt mitään edesauttaaksesi vanhojen asioiden toistamista? MITÄ MUUTA kuin vanhan toistoa nuo sinun vuosia jatkuneet solvausryöppysi ja harjoittamasi nettihäiriköinti on muka ollut?
Tris kirjoitti:...Minähän se olen jankutuksen uhri! Nyt tarvin aika monta diapamia vaikkei niitä olisi tuhlattavaksi... pale
Voi voi sentään kun olet joutunut oikein "jankutuksen" uhriksi! Mitään osuutta sinulla ja sillä, että olet vuosikausien ajan harjoittanut järjestelmällistä nettikiusaamista, -häiriköintiä ja solvaamista ei tietenkään asiassa ole, vaan sinulla Tristan oli ja on jokin liki jumalan kaltainen oikeus hyökätä mm. minun kimppuuni - ja että minun olisi pitänyt vain hiljaa niellä kaikki se paska jonka sinä olet minun niskaani kaatanut?

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 3 Empty Kaksoisnickin käyttäjä jupe:

Viesti  Kyllästynyt Ti Helmi 09, 2010 7:19 pm

Ja jupekin (alias Viihdettä?) on herännyt:

Jupe:

"Mainitujen häiriköiden osalta tilanne on pysynyt samana (mielestäni jopa
pahentunut) kymmenkunta vuotta - lähes niin kauan kuin Tukiasema on ollut
olemassa. Mahdollisuuden antaminen vielä kerran on tuhoon tuomittu, mitään
muutosta ei ole havaittavissa
"

Tiedoksi jupelle, etten ole häirikkö.

Häirikkönä sen sijaan voi pitää kirjoittajaa joka II-nickin turvin hyökkää muiden kimppuun - niin kuin sinä jupe olet tehnyt.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 3 Empty Lumpparin täsmennys:

Viesti  Kyllästynyt Ti Helmi 09, 2010 7:50 pm

Lumppari Helun palstalla:

"... (Kyltsi, siellä toisella palstalla, joka lainaat kaiken täältä Very Happy : Olen sanonut katuvani kielenkäyttöäni, siis tapaa jolla esitin asiani, mutta asiasisällöstä olen edelleen samaa mieltä. Asiasisältöä en pyydä anteeksi, silloin valehtelisin.)..."

Onko sinulla todellisuudentaju kokonaan kadonnut vai miksi väität perättömiä? En suinkaan lainaa kaikkea vaan ainoastaan pienen osan.

Eli tuo sinun rääkymisesi "PAINUKAA VITTUUN! ei sinua kaduta lainkaan - ja ilmeisesti sinulla(kin) lienee se käsitys, että sinulla on oikeus ja lupa tuollaista sontaa palstalle lykätä?

Vai kuinka?

Lisäys:
Lumppari edelleen:

"Tämä on ymmärtääkseni mt-ongelmaisten vertaistuki-foorumi, ei naisten mutapaini tatami...

Mutta sinulla, Tristanilla ym. on erikoisoikeus heitellä paskaa minun niskaani eikä minulla ole mitään oikeutta puolustaa itseäni tai kysyä millä oikeudella sinä tai Tristan kimppuuni käytte?

"... Jos tuollainen meno, kuin tuolla Kontun palstalla ja täällä aiemmin, jatkuu, ei kestä kuin pienen hetken, kun Rovaniemellä postilaatikko tursuaa uhkauksia ja vaateita. Jos ihmiset eivät kertakaikkiaan näe omassa käytöksessään mitään vikaa, niin ei heidän täällä tappeleminen mitenkään heitä auta. Onko parempi, että foorumin lopetus toteutetaan, tuskin ylläpito katsoo kovin kauaa, jos valitustulva alkaa uudestaan...
Etpä näytä sinäkään näkevän omassa käytöksessäsi ("PAINUKAA VITTUUN!") mitään moitittavaa tai viallista.

Melkoisen kaksinaamaista ja tekopyhää käytöstä tuollainen...


Viimeinen muokkaaja, Kyllästynyt pvm Ti Helmi 09, 2010 7:55 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Lisäys)

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 3 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  kis Ti Helmi 09, 2010 8:55 pm

hyvät bittierämaan hylkiöt! tulemma tänne teitä pelastelemaan, kunhan saamme koordinantit kassaan.*heittää hätäapu eväs pussukan* ei hätää, jos menetämme tukiaseman taistossa, siirrymmä tänne .

kis

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 3 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  kis Ti Helmi 09, 2010 8:59 pm

kestää koota nää ensin, kun niil on vähä askareita kesken täällä:http://tukari2.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=1&t=2167

kis

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 3 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  kis Ti Helmi 09, 2010 9:31 pm

NO NIIN KYLTSI ! NYT ON SULLE LUOTU TUNNUS HELUN LUO. KÄYTTÄJÄTUNNUS ON .KYLLÄSTYNYT. JA SALASANAN LAITAN YKSITYISVIESTINÄ.
TERVETUOLOA TAKAISIN!
HALUUKSÄÄ TRISTAN UUDET HIENOT TUNNUKSET ?
;p t. tukarin sankari peLASTAJAT.

kis

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 3 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Tris Ti Helmi 09, 2010 9:43 pm

Mulle ei tee hyvää agitoitua kauheasti tyhjästä. Jos olisi energiaa ollut olisin voinut vaikka laittaa sinne nikin proxyltä joka on niin aktiivinen ja luotettava että saa modeoikeudet muttei musta ole siihen. En viitsi kiihdyttää itseäni. Taustahan tässä on tukarin bännini ja ihmiset on tottuneet ja sopeutuneet siihen että olen bännissä syystä viis. En enää mene keskusteluryhmiin. Minulla menee paremmin kun en niillä käy. Vaikka aiheeton kuukauden bännini nyt raukeaisi jäisi uhka samasta ikuisesti ilmaan ja olen kyllästynyt siihen että toisilla on sellainen valta tunnetiloihini. Se ei ole oikein minua kohtaan. Tälläinen pitää osata lopettaa.

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 3 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Tris Ti Helmi 09, 2010 10:22 pm

Kiitos kis. Kukaan muu ei olisi tehnyt tuota. Ei kukaan "ystävistäni",

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 3 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  kis Ti Helmi 09, 2010 10:33 pm

KOSKA VAIN MURU .

kis

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 3 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Tris Ti Helmi 09, 2010 10:47 pm

Kuukauden kuitenkin kesti sinullakin...

Tris

Viestien lukumäärä : 136
Join date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 3 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Ti Helmi 09, 2010 11:40 pm

kis kirjoitti:NO NIIN KYLTSI ! NYT ON SULLE LUOTU TUNNUS HELUN LUO. KÄYTTÄJÄTUNNUS ON .KYLLÄSTYNYT. JA SALASANAN LAITAN YKSITYISVIESTINÄ.
TERVETUOLOA TAKAISIN!
HALUUKSÄÄ TRISTAN UUDET HIENOT TUNNUKSET ?
;p t. tukarin sankari peLASTAJAT.

Ei kiitos.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 3 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  kis Ke Helmi 10, 2010 12:40 am

ok.

kis

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 3 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Ke Helmi 10, 2010 9:52 am

Ja Diamantinokin on rohjennut avata sanaisen arkkunsa:

"On melkoisen liioiteltua verrata tilannettasi Tris keskitysleireihin.... hoho. Tuskin sinun palaamisesi nyt edes on pääongelma, vaan pikemminkin tappeluparisi jota ei pitele yhtään kukaan ja joka edelleen mielestään on vain oikeassa. Ihan mahdotonta päästää häntä takaisin ja sen vuoksi sinä ikään kuin mainitsemanasi kylkiäisenä, olettehan te provosoineet toinen toisianne jo vuosikausia.

Jollei näin toimittaisi, palsta olisi koko ajan teidän riitojenne selvityskenttä ja ehkä jo sulkeminenkin käynyt toteen.
"

Outoa, ettei kukaan (Diamantino mukaan lukien) ole halunnut kertoa missä asiassa olen muka ollut väärässä.

Diamantinolle tiedoksi, että solvauksesi tappeluparista on täysin perätön - vaikka en ole suostunutkaan nielemään kaikkea sitä sontaa mitä Tristan (ynnä sinä & co.) olette yrittäneet niskaani kaataa.

Ja jos olet eri mieltä, kerro jo viimeinkin missä olen ollut väärässä.

Jos et pysty tuollaista osoittamaan tapahtuneeksi - ole ystävällinen ja pidä koneesi kiinni.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 3 Empty Kaksoisnickeilija jupelta realiteetit hukassa

Viesti  Kyllästynyt Ke Helmi 10, 2010 10:09 am

Helun palstalla näyttää melko monelta olevan realiteetit hukassa. Viimeisin "realiteetit hukassa, mutta mitä väliä" -turahdus on tullut kaksoisnickeilijä jupelta:

jupe:

"Ja Luukkonen on nyt tyytyväinen, kun sai mobilisoitua palstan sekasorron
tilaan. Onnistuu vielä varmaan palstan tuhoamaankin. Kuka jaksaa todella
moderoida tällaista hullunmyllyä."


Minkälaisella (sumealla?) logiikalla jupe saa itselleen väitettyä PL:n olevan Helun palstan sekasorron takana?

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 3 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Raatelulammas Ke Helmi 10, 2010 10:23 am

Olen tavannut sairaudentunnottomia ja omille vioilleen sokeita ihmisiä, mutta yksi on ToisTaiseksi yliTse muiTTen... clown

P.S. Jupe on varmaankin uinunut Termiittinä katossa odottaen tilaisuutta päästä houkuttelemaan kaikki foorumilaiset omalle foorumilleen, koska siellä on luonnollisesti ihan kaikista paras Hallitsija. king

Raatelulammas

Viestien lukumäärä : 25
Join date : 10.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 3 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Ke Helmi 10, 2010 11:18 am

Raatelulammas kirjoitti:Olen tavannut sairaudentunnottomia ja omille vioilleen sokeita ihmisiä, mutta yksi on ToisTaiseksi yliTse muiTTen... clown

P.S. Jupe on varmaankin uinunut Termiittinä katossa odottaen tilaisuutta päästä houkuttelemaan kaikki foorumilaiset omalle foorumilleen, koska siellä on luonnollisesti ihan kaikista paras Hallitsija. king

Niinpä!

Ja koska Urpokin näyttää paikalla olevan:

Kerropa Urpo missä ja milloin minä muka olen esittänyt sinulle pähkähulluja kysymyksiä tai kirjoittanut sinuun liittyen typeriä väitteitä - vai olikos sen niin, että sinä väitit minun esittäneen sinulle typeriä kysymyksiä ja levittäneen sinuun liittyen pähkähulluja väitteitä...?

No, kumpi tahansa... olisi miehekästä jos vihdoinkin perustelisit nuo heittosi joita olet minusta levittänyt.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 3 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Urpo Ke Helmi 10, 2010 11:26 am

Kyllästynyt,

Etkö tajua taannoisen viestini sisältöä?

Urpo

Urpo

Viestien lukumäärä : 7
Join date : 03.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 3 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Admin Ke Helmi 10, 2010 12:33 pm

Kas noin. Laitoin helun palstalle Helmikselle pyynnön että päästäisi Trissen takaisin palstalle.
Koska helu on tällä hetkellä sellaisessa tilanteessa ettei seuraa palstaa eikä näin ollen myöskään voi hoitaa ylläpitäjän tehtäviä, on Helmis suurimmassa vastuussa palstasta.

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 131
Join date : 02.01.2010

https://tukari2.palstahaku.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 3 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Kyllästynyt Ke Helmi 10, 2010 2:48 pm

Urpo kirjoitti:Kyllästynyt,

Etkö tajua taannoisen viestini sisältöä?

Urpo

Tajuan toki!
Sinä syytit minua pähkähullujen (vai typerien?) kysymysten esittämisestä ja väitit minun esittäneen sinuun liittyen typeriä (vai pähkähulluja?) väitteitä!

Mitään perustetta noille valheillesi et ole suostunut esittämään - etkä ole valheitasi anteeksikaan pyytänyt.

Kyllästynyt

Viestien lukumäärä : 172
Join date : 04.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Helun palstalta: - Sivu 3 Empty Vs: Helun palstalta:

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa